وای که این ترمیم ناخن میتونه چقدر خسته کننده و‌ حوصله  سر بر باشه.

بالخص اگر ناخن کاره هم مث خودت کم حرف و درونگرا و چس کن تو برق باشه..


ف نوشت :

کاش میتونستم‌عین یک زنِ درست و حسابی ،شیک رفتار کنم ،شیک حرف بزنم ،آروم باشم ،عین سگ پاچه نگیرم و سریع عصبی نشم .

هر سری میکم دفعه بعد بهتر عمل میکنم ،

درست میکنم خودم رو 

به خودم قول میدم عصبانی نشم ، ولی نمیشه .

نظرات 6 + ارسال نظر
قره بالا دوشنبه 27 فروردین 1403 ساعت 19:15

میخوای چیکار حرف بزنه مخت رو بخوره؟ ول کن بابا

اردیبهشت دوشنبه 27 فروردین 1403 ساعت 10:16 http://Ordibeheshttt.blogsky.com

تو محله تون

اشتباه نگرفتی ؟!

وبلاگت رو باز کن کارِت دارم

اردیبهشت دوشنبه 27 فروردین 1403 ساعت 08:51 http://Ordibeheshttt.blogsky.com

به جاش کلی انرژی مثبت می دی با خنده های گاه و بی گاهت، رنگ ها رو تو لباس پوشیدن هات خوب ست می کنی، موهات هم فو اِوِر مشکی هستش
دیدم که می گم خانم ف

مرسی

حالا کجا دیدی اینارو‌شما

مگی دوشنبه 27 فروردین 1403 ساعت 05:24

من و ناخنکارمم همینیم
من زیادم درونگرا نیستم تقریبا برونگرام ولی با آدمای خجالتی یا کم‌حرف نمیتونم صحبت کنم
خیلی هم کنده و فک کن چند ساعت در سکوت میشینم

هندزفری بزار
منم خوابم میبره .اخه جاهای دیگه که میرفتم دخترا خودشون با دوستاشون حرف میزدن ، منم گوش میدادم .
این جای جدید که میرم دختره تنها تو یه اتاق میشینه .اولشم مه امروز مودم پایینه و‌ح‌صله ندارم

نسیم یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 23:01

بابا برین بهش ناخنات و ریمو کن خلاص

حیفه
همین یه چوسه قشنگی رو دارم فقط

مریم یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 22:59

وای چقدر خودمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد