اسم

پیدا کردن یه اسم خوب هم دردسری شده واسه خودش .هیچ وقت فکر نمیکردم اسم‌گذاشتن انقدددددر چالش بزرگی باشه .

هر اسمی که دوست دارم رو قبلا یکی از فک و فامیلا گذاشته رو بچش .

از اونجایی هم که همسر مهم نیست براش چه اسمی باشه من هم اهورا رو انتخاب کردم .

حالا این که بچم پس فردا بگه ننه جون این چه اسمی بود رو من گذاشتی رو زمان معلوم میکنه.

میگم‌ننه کاری بود که ازم برمیومد.

عوارض حاملگی

هفته ۳۳ 

ماه هشتم

به این سرعت داره به اخرش نزدیک میشه .

الان که دارم این رو مینویسم  رو توالت فرنگی نشستم 

ترش کردم نافرم .هر شب همین بساطه .

یبوست چند روزی هست که یقم رو چسبیده.

انقدر زور میزنم که انگار پهلوهام میخوان بترکن .یا میترسم بچه از سوراخ باسن بیاد بیرون یه وقت .

رنگ موهام برگشته به حالت اول مشگی شده 

حالم از هیکل و قیافم به هم میخوره .

اسمش رو انتخاب کردم و اتاقش رو چیدم .

فقط امیدوارم زودتر از موعود دنیا نیاد.