کاش کسی بیاید ،خیلی بچه گانه ،آدم را ده تا دوست داشته باشد ،کم ولی واقعی ...

بعد از گریه زاری فراوان ،

بغلش کردم و از همدیگه دلجویی کردیم .

قول انگشتی بهم دادیم که فردا یه روز بهتر برای همدیگه بسازیم .


یه وقتایی هم هست که اون برای من مادری میکنه .بغلم میکنه و بوسم میکنه و بهم اطمینان خاطر میده .

این حجم از درک واسه یه بچه چهارساله زیاده.

این که خیلی وقتا نمیدونه با رفتارش اذیتم میکنه ولی بعدا راجع بهش باهام حرف میزنه و سعی بر ماس مالی کردن داره نهایته لذته .


بابائه که این شعور رو نداره ،لذا خوشحالم که ژنتیکش به اون سمت نبرده.



پ ن : حالا که از فاز حلیم بیرون اومدم هوس کتلت کردم .

عین حامله ها دم به دقیقه یه چی دلم میخواد .پیشتر از کتلت دلم چغاله بادوم طلب میکرد !

نظرات 7 + ارسال نظر
دزیره شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 13:23 https://desire7777.blogsky.com/

عزیزم کوچک جنتلمن

تراویس بیکل چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 18:24 https://travisbickle4.blogsky.com/

لفت نمیدم.
مهتاب راست میگه.چت هامون توی تلگرام خیلی خوب بود

تو‌که مشارکت نداشتی اصن

تراویس بیکل چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 15:23 https://travisbickle4.blogsky.com/

دوباره کانال بزن

بزنم که زرتی لفت بدی

سلام چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 14:07

سلام
پسر با شعوری دارید
همین طور هم با همسرش رفتار کند
عالی خواهد بود
امروز ما ناهار کتلت داشتیم
چغاله بادام هم هیچ وقت هوس نمی کنم
ولی دخترم هم چغاله دوست دارد و هم گوجه سبز

مهدیه چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 12:31

با ارزوی اینکه
همه برای ادامه زندگی امیدی داشته باشند

احسنت

مهتاب چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 12:22

روزایی که روتین بچه خوب پیش میره خود بخود ادم خوش خلق تره.حتی ناکامی ها هم بی رنگ میشه واسه من.منم دائم الویارم حتما هم باید یکی برام درست کنه خودم درست کنم از بوش سیر میشم. من فکر میکنم اونقدری که تربیت مادر مهمه ژنتیک تاثیر نداره.چقدر دلم برای چتای تلگرامی مون تنگ شده


چتای تلگرامی ؟ کانال رو‌میگی ؟

شادی چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 03:19 http://Manrabekhan.blogsky.com

خوراکی های سالم هوس می کنی. لامصب من همش شیرینی می خورم. :/

یکی میگه هوس شیرینی از افسردگیه
یکی هم میگه اب بدن کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد