لاکشری یا لوکسوری ؟!

یکی از تفریحات سالم این روزهای دپرسی و بی اعصابیم اینه که برم پیچ اینستای luxsury_ suprize وعکس هدایا گلها و سوپرایزهای بچه پولدارها رو نظاره کنم.

خوب از اونجایی که من یه آدم به شدت دو وجهی دو قطبی یا دو شخصیتی هستم،قطب خوبم میاد دلداریم میده که اینها یک مشت بچه پولدار مرفه و بی درد هستن که با پول پاپا جون خرج هم میکنن و هدیه ای که با زوربازو خریداری نشه مفت گران است!

قطب بد یا حسودم میگه خاک بر سرت که بیست و هفت و اندی سال از سنت گذشت و کلی آدم کور و کچل وارد زندگیت شد ولی حتی یکبارهم روی همچین چیزایی رو ندیدی!عقده ای بدبخت!سرتو بزار و بمیر


.

.

!

نظرات 2 + ارسال نظر
بهنام جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 17:50 http://harfehesabi.blogsky.com/

لاکچری!

من که لذت میبرم آدمای پولدار رو میبینم، خیلی خوبه که یکی با یه ایده ی نو و خلاق بتونه به پول برسه...
البته کسانی که باباشون هم خلاقه و لاکچری زندگی میکنن باز ایول دارن....
ولی این بیناموسای متصل به دربار حالمو به هم میزنن...

مونا سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 23:05 http://3pecter.ir

پول داشتن !!
نمیدونم چی بگم اما این طرز فکر از شما حیلی بعید بود
من بیشتر هم صحبت کسایی میشم که شعور و شخصیت خوبی دارشته باشن . شعار نیست جدی بیشتر از پول برام مهمه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد