باید از همان دور دوستت میداشتم ، از نزدیک نا امید کننده بودی..

هر روز صبح ، بعد از انجام مراسم خاصِ وزن کشی ، میرم رو ترازو ..

دریغ از صد گرم که بیام پایین ..

غذارو به شدت کم کردم جوری که عصبی میشم از گشنگی و نخوردن نون و برنج .

ورزش نمیکنم چون تو خونه نمیتونم.

بعله باید گروهی باشه و زور بالا سرم و با اهنگ و آیینه قدی .

چرا باشگاه نمیرم؟ 

چون‌ درگیر این بچم هنوز ...


به هنگام جا به جا کردن لباس های زمستونی به تابستونی ، پیرهن صورتی  که خودم گلدوزی کرده بودم اومد بیرون.

به کل یادم رفته بود همچین چیزی رو داشتم.

بوش کردم ولی جز بوی موندگی لباس تو کمد چیزی نصیبم نشد .

پوشیدمش هنوز اندازم بود .

آدما تو‌زندگی‌ آدم‌ میان و میرن  ، ولی یادگاری هاشون‌ میمونه دیگه .یه روزی یه جایی یقه تو میگیره ...


داریم به ماه ملکوتیه اردیبهشت نزدیک میشیم ..

نظرات 10 + ارسال نظر
قره بالا پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 ساعت 22:47

آقا چرا این اردیبهشت رمزی کرد من میخوندمش قبلا آخه


این لاغری هم شده دردسر ها
تو یوتیوب یه کانال هست walk at home خیلی خوبه

زده به برق :)

یوتیوب دوس ندارم .

آقای رعد دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 18:27 https://iammrthunder.blogsky.com/

سلام
پسر سیاوش قمیشی، یه آهنگ داره به اسم ستاره
گفتین " آدما تو زندگی ادم میان و میرن " یاد اون آهنگ افتادم
یه بخشش اینه : توی این قصه دوباره آدما میان و میرن / دوست دارن که توی قلبم جای عشقتو بگیرن
اردیبهشت قشنگه، حالا تولد خودتونه یا سایه سر؟؟


هیچکدوم‌عزیزم
کلا دوس دارم اردیبهشت رو

رضوان دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 12:10 http://nachagh.blogsky.comy

از من به شما نصیحت به لاغر شدن امیدوار باشید.موفق خواهید شد.من از ۶۵ رسیدم ۵۵.

چجوری اخه

نسیم دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 09:34

پیرهن صورتی عزیزم
لاغر میشی روند رژیم و ادامه بده

نا امید شدم خیلی :(

مجید دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 08:31

تولدته؟بسلامتی، به میمنت و مبارکی، ایشالا ۱۲۰ساله شی. خیلی مبارکه

تولدم نیست

مجید دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 00:01

بچه سه ساله تحریک میشه یا خانمهای مجلس؟
نگفتی اردیبهشت چه خبره؟

حتما میشه دیگه از نظره اینا :))
تولد داریم

مجید یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 18:44

اردیبهشت چه خبره؟
با بچه برو باشگاه
برای لاغری نخوردن فقط کافی نیست، باید پروتئن هم بخوری

با بچه ؟
اینجا پسربچه بالای سه سال ممنوعه تو محیطای زنونه
چی میگی مشتی

تراویس بیکل یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 18:20 https://travisbickle4.blogsky.com/

پروتئین بیشتر بخور.کمتر نون و برنج و سیب زمینی بخور،لاغر میشی

به خدا نمیخورم
شاید سر جمع یه دست کامل نون و برنج
ولی از کاهش وزن خبری نیست

غریبه یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 17:54

همچنان انتخاب و چیدن کلمات رو خوب بلدی. احسنت
واقعا اردیبهشت انقدر خوببه که میتونه بره توی فصل پاییز

اردیبهشت رو نمیشه جایگزین فصول یا ماه های دیگه کرد

اردیبهشت یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 15:32 http://Ordibeheshttt.blogsky.com

ف جان،
هنوز هم نوشته هات یقه آدم رو میگیره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد