حرف هایی از جنس حق

تو این چند روز و اندی که از سفرم با دوستان ِِ سایه سر میگذره به چند تا چیز پی بردم .

بین همه ی این مردهایی که تو این جمع دیدم ، شوهر بنده بوده که فقط رفتار شایسته با همسرش داشته .

صداشو بلند نکرده ،چشم قره نرفته ،بچه رو ول نداده رو سر من ، و سعی کرده بهم خوش بگذره .گرچه از حق نگذریم این من بودم که چند جایی رگ ترکی م گرفت و چیزایی گفتم که نباید ،

و الان دارم اعتراف میکنم که اشتباه کردم و حس میکنم باعث شرمندگیش شدم .

میتونست مثل این مردا همونجا بزنه تو دهنم ولی نزد .


دومین موردی که دیدم این بود که ملت قد پشگل سگ برای بچه هاشون ارزش قائل نیستن .از رفتارشون با بچه هاشون  شدیدا شکه شدم .

بچه ای که چندین ساعت متوالی نه چیزی خورده نه استراحتی داشته ،حرف هم بزنه میپرن بهش که ساکت باشه.

از این رو میگم این رفتار عجیب بود برام که مشابه این عکس العمل ها رو تو تهران ندیده بودم.و این دوستان از اهالی دو شهر متفاوتن ...

خلاصه کلام این که بچه داری رو سفت گرفتم .

هر دومون سخت گرفتیم ..

و از این قضیه خوشحالم .

و به خودم و پدر بچه افتخار میکنم.

حداقل تو این ضمیمه شیش هیچ از بقیه جلوئیم ...

نظرات 14 + ارسال نظر
آقای رعد سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 16:03 https://iammrthunder.blogsky.com/

سلام
پُست مثبت و خوشحال کننده ای بود
ایشالا بقیه موارد هم خوب میشه

مرسی رعد جان

یه دختر جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 21:03

دلم گرفت برا اون بچه ها
از الان خرد شدن و تحقیر شدن .با اون عقل بچگی شون دارن دنبال علت این رفتار والدین می گردن و می گن لابد تقصیر خودشونه

غ ز ل جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 01:31 https://life-time.blogsky.com/

چقدر ارزشمنده که تونستی این تفاوت رو ببینی و براش ارزش قائل باشی

قره بالا پنج‌شنبه 9 فروردین 1403 ساعت 21:57

آقا یه اسپند دود کن سریع
من چه خر کیف شدم

jooon

نسیم چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:46

این پستت خوشحالم کرد عزیزم

یاسمن چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 10:07

نه والا نمیخوام توضیح بدی، قانع شدم.

نگار چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 08:38

خوشحال کننده بود این پست ها

فداتون

یاسمن چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 04:33

منظورم نیست ادعا داری، خیلی تعجب کردم خیلی غلط املاییات برام عجیب بود، دوست داشتم بدونم دلیلش چیه؟

دلیلش سریع نوشتن و ابراز احساسم تو لحظه ست .این یک
دو این که چون در سفرم وای فای ندارم در نتیجه با نت خط گوشی کوچولوم تایپ کردم .گوشی کوچولو =کیبورد کوچولو در نتیجه غلط املایی.
حالا اگر میخوای بدونی دلیل این که دو تا گوشی دارم چیه توضیح بدم ..

شادی سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 22:53 http://Manrabekhan.blogsky.com

:) دنیا هنوز قشنگی های خودش رو داره

عزیزه دلی تو

یاسمن سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 21:27

تو که باسوادی چرا این اشتباهات عجیب رو تو نوشته هات داری؟ در این ضمیمه یعنی چی؟ باید بگی در این زمینه. فارس نیستی؟

ببخش
من ته بی سوادم
ادعایی ندارم

مگی سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 18:47

چه جالب تو شهرهای بزرگ فکر می‌کردم کمتر اینجوریه
در کل خونه به خونه جریان متفاوته الان خودت رو مقایسه کنی با خواهر یا بردارت حتی شاید کلی فرق باشه بین تربیت‌ها و دغدغه‌هاتون

آتشی برنگ آسمان سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 17:14 https://atashibrangaseman.blogsky.com

چقدر خوب ک چند تا نشونه اومده برات

سلام سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 11:45

با درود
این بار کلاه را قاضی کردید
و فهمیدید همخونه و سایه سر پدر بچه و بالاخره همسر
جز مدال آوران بین رفقایش هست
دفعه ی دیگه رگ ترکی را لعن کن تا کسی را نیش نزند

مگی سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 03:55

چه پست امیدبخشی… یه لبخند گنده رو صورتم نشست.

به نظرم شاید قشنگ نباشه که بگیم تو شهرهای کوچیک توجه کمتری به بچه و تربیتش میشه اما از نظر من واقعا اینجوریه… حتما استثنا وجود ‌داره‌ها ولی بازم به نظرم دغدغه‌هاشون متفاوته و کمتر دغدغه بچه‌داری دارن


البته این دوستا اهل شهرای بزرگ بودن !
کاملا درست میگی
دغدغشون فقط شکم خودشون و این که به خودشون خوش بگذره هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد