یک لبخند تو کافیست ،که یک دنیا غم را فراموش کنم ...

برای من معاشرت با آدم ها سخته .

معاشرت با آدم های که فازشون باهام فرق میکنه سخت تر .

ولی خوب زندگی که همیشه به کام ما نمیچرخه . گاهی ادم مجبوره خودش رو بچلونه و وارد یه جمع هایی بشه که دوست نداره .

یا اینجوری بگم 

جمع رو دوست دارم ولی خیلی یهویی باطریم تموم میشه و باید برم تنها شم برا خودم .

یا خوابم میاد در لحظه باید بخوابم .

یا اگر گشنم نیست میگم اقا جون من گشنم نیست شما بخورید .

ولی بقیه از این نوع رفتار من ناراحت میشن .فکر میکنن چه ادمِ گوز و چس کن تو برقی هستم .

فی الواقع نیستم ..

و این تلاشِ همیشگیه من برای ثابت کردن خودم به بقیه خیلی ازم انرژی میگیره و خستم میکنه .


فعلا همینا 

الان خیلی ناراحتم

شاید بعدن بیشتر توضیح بدم ...


نظرات 10 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 19:56

نه، زیاد نیستم، گذری میام و میرم
آدرس وبلاگم رو حفظ نیستم ولی برات پیغام خصوصی میکنم

ادرسی که گذاشتی وبلاگه حذف شده بودااا

من ایدی یا چیزه دیگه ای ندارم ازت

مجید سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 16:29

سلام. خوبی؟چه خبر؟اوضاع خوبه؟سال نوت مبارک

مرسی
سال نو شما هم مبارک
کجایی
نیستی چرا
ادرس وبلاگت و بزار
یا یه سوراخ ارتباطی

0917 دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 18:26

تلاش همیشگی من*

تراویس بیکل دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 16:43

بلاگ اسکای مادر خراب دوباره وبلاگم رو مسدود کرد

متاسفم :(

سلام دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 16:38

موافق هستم
دلیل ندارد خود را عذاب بدهیم تا بقیه شاد بشوند

آتشی برنگ آسمان دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 13:12 https://atashibrangaseman.blogsky.com

من آدم صد گذاشتن هستم برای بقیه
بمیرم هم پایه جم میمونم
اولین نفری ک هست منم
این برای همه خوشاینده گاهی برای خودم اذیت کننده
در هر دو حالتش، اذیت میشه طرف

نسیم دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 10:31

منم معاشرت و زیاد دوست ندارم
ولی متاسفانه فیلم بازی کردن و توی این جهان خوب یاد گرفتم
و همیشه درونم غمینه برای این دورویی هام
راه دیگه ای رو جرات انجامش و ندارم

فیلم بازی کردن یه هنره
خوشبحالت

شادی دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 06:31 http://Manrabekhan.blogsky.com

:) چون هنرپیشه نیستی. همیشه خودت بودن کافی نیست. بعضی وقتا باید توی زندگی نقش بازی کرد. می رفتی سر سفره خودت رو با غذا مشغول می کردی. وقتی خوابت میاد، خودت رو بزن به حال بدی و برگرد خونه. مردم اینجوری دوست دارن، وقتی صادقی بهشون بر می خوره.

خیلی وقتا حوصلم نمیکشه واسه اینایی که گفتی :(

قره بالا دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 01:22

میفهمم واقعا
خیلی واسه یه عده سخته که برداشت اشتباه نکنن

تراویس بیکل دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 00:55 https://travisbickle2.blogsky.com/

قربون ناراحتی ات.ما دوستت داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد