ما را فریب دادی و جای گلایه نیست ..ما زودباوریم و تو دلالِ اعتماد

جعبه ی نخودچی رو گذاشتم رو پام و دو تا یکی میندازم بالا.

به طور وحشیانه

از اوضاع پوست و هیکل که نگم بهتره .

در واقع باید بگم گور پدرِ همه چی ..

وقتی جون میکنی خوب باشی،

وقتی جونت از کونت میزنه بیرون که بهترین ورژن خودت باشی و یکی هست زارت گند بزنه تو اعصابت و حس ناکافی بودن و حال بهم زن بهت بده ، اون‌وقته که میگی فاک بابا، من کجا بودم و به چی فکر میکردم این کجاست و این همه خوبی رو ندیده اصن .

فی الواقع بالخره به این نتیجه رسیدم شما اگر خانوم باشی ، اگر متانت به خرج بدی ، اگر بیس چاری زیر کون بچه تو بگیری ، اگر پول خرج نکنی ، اکر درک داشته باشی اگر احترام بزاری اگر بالا پایین کنی طرف و عره کوره شمسی کورشو ....

اینا هیچ کدوم به چشم ‌نخواهد اومد .

کسی به شما نمیگه دمش گرم چه زن خوبی دارم . چقدر میفهمه ، چقدر باملاحظه ست .

بلکه باید رفتاری کاملا بالعکس  موارد بالا داشته باشی و نهایتا ماهی دوماهی یک بار یه حرکت هوشمندانه بزنی تا طرفت عنکف بشه.

بعله دوست خوبم ،زندگی متاهلی همینقدر نیاز داره به چرچیل بازی .وگرنه سوخت میدی بدم میدی .


احتیاج‌دارم پوست بندازم و ققنوس وار یه چیز دیگه ای متولد بشم . فکر میکنم کل این هفت سال زندگی مشترک رو اشتباه رفتم و دوره کاراموزی گذروندم.


احساسم میگه مدلِ جدیدم برای هر جفتمون بهتر جواب بده.


پ ن : یه چیز خیلی جالبی تو کامنت های دو پست قبلی هست و اونم تعداد قابل توجه ی لایک هاست به نظراتِ مخالف من و فوحش و‌ناسزا.

اگر من انقدر منفورم و خوشتون نمیاد ازم پس چرا انقدر پیگیرید و همش اینجا پلاسید ؟ 


پ ن ۲ : چرا برای گذاشتن یه عکس ساده باید هفت خان رستم و رد کرد اینجا؟ اخر سرم نمیشه باز ..

نظرات 18 + ارسال نظر
گیل‌پیشی چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 23:06 http://Www.temmuz.blogsky.com

عیدتون مبارک.
نخودچی عشقمه
متاسفانه واقعا قاعده زندگی مشترک همینه که گفتید

عید شما هم میارک عزیزم
سال خوبی باشه برات انشالله

تراویس بیکل چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 14:44 https://travisbickle2.blogsky.com/

چرا پست تبریک سال نو برامو نمیزاری با عکس از سفره هفت سین ات؟؟؟

مگر این جا اینستاگرام است ؟
میخوای به جرم فخر فروشی فوحش مالم کنن

مریم چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 11:57

سال نو ت مبارک

همچنین عشقم .عیدتون مبارکا

تراویس بیکل سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 19:41 https://travisbickle2.blogsky.com/

عشقم عیدت مبارک

هپی نیو‌یِر

تراویس بیکل سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 18:28 https://travisbickle2.blogsky.com/

بعضی از خواننده هات انگار ۷۰ ساله هستن

همسن خودمن:)

شادی سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 18:25 http://Manrabekhan.blogsky.com

عزیزم
سال نوت مبارک. با وجود مجرد بودن. یک چیز رو فهمیدم.تو هیچوقت نمی تونی اطرافیانت رو تغییر بدی. و کاش روی خودمم تمام این سالها سرمایه گذاری می کردم.
نمی خوام نصیحت کنم. که خودم بیشتر از همه به گند احتیاج دارم. اما کاری هست که شاید بیشتر از دوساله دارم انجام میدم و اونم سرمایه گذاری روی رشد ذهنی و فکری و شخصیتی خودم هست. هنه دنیا رو بیخیال، خودت زندگی کن

امیدوارم سال جدید، برای شما و پسر کوچولوتون پر از شادی و موفقیت باشه :***

قوربانت عزیزم
مرسی از دعای قشنگت
منم امیدوارم امسال به شوهر توپ خوشتیپ و پولدار و آدم پیدا کنی و بری سر خونه زندگیت و بلاگر شی :)

... سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 14:36

من این رو قبول دارم که آدم باید به روشی احساسات بدش رو برون ریزی کنه ولی نه به هر روشی .این که قلب آدم تاریک بشه،خودش اذیت میشه و آسیب میبینه، همیشه صاف بودن درون جواب میده ،بهش فکر کن

سه نقطه جانم
شما فقط یه لایه از منو اینجا دیدی
هر کس از بربچ وبلاگی من رو‌دیده به این نتیجه رسیده من صافه صافم .به سان کودک تازه متولد شده ساده و بی ریا

فاطمه سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 13:47

سلام
جناب a...z عزیز، کامنت و قلمتون برام جالبه. میتونم آدرس وبلاگتونو داشته باشم و بخونمتون؟

تراویس بیکل سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 11:18 https://travisbickle2.blogsky.com/

نخودچی با کشمش میخوری؟؟؟

این ترکیب و فقط پیرمردایی مث تو میزنن

نسیم سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 08:32 http://nssmafar.blogfa.com

جانفشان و فداکار و ملاحظه کارنبودن چرچیل بودن ومنفعت طلب بودن و...مثل قدر شناس بودن باید تو ذات آدم باشه .
من که نتونستم وقتی میفهمم چی خوبه چی به نفع زندگیه برخلافش کاری کنم

درست میگی نسیم جان

a...z سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 08:20 http://a...z.blogsky.com

" اگر من انقدر منفورم و خوشتون نمیاد ازم پس چرا انقدر پیگیرید ... "

من از دلایل بقیه بی اطلاعم
اما برای روشن شدن ذهنت
می خوام دلایل خودم
برای خوندن وبلاگت رو بگم
شاید در شناخت مخاطبین ات کمکی بکنه


1- اول بگم که مخالف سبک زندگی ات
در زمان قبل از ازدواج ات هستم
مخالف که نه بلکه متنفرم .
روابط آزاد جن سی قبل از ازدواج از نظر من تابو هست و انجام دهنده اش منفور
شاید عده ای بگن که این امر یک چیز شخصیه و
ضرری برای اشخاص دیگه یا ارتباطی به اونها نداره
اما از نظر من اینطور نیست
و به ضرب المثل
یک بز گر، گله را گر می کند
معتقدم.
اگر چیزی از خاطرات اون دوران ات برام جالب باشه
علل و شرایطی هست که تو رو به اون سمت سوق دادند
به عنوان کسی که با یک طرز زندگی مخالفه
الزاما
باید اون طرز زندگی رو بشناسم و
چه منبعی بهتر از وبلاگ امثال تو که خودشون
بازگو کننده وضعیتشون در اون دوران هستند .
به همین دلیل قسمتی از وبلاگهایی که هر روز میخونم
- شاید یک سوم اونها -
اشخاصی با سبکهای متفاوت زندگی هستند
اگرچه سبک زندگیشون مورد پذیرشم نیست
و
در بعضی مواردخاص هم ، مورد تنفرم قرار دارند.


2-
نویسنده این وبلاگ
در حال حاضر یک زن متاهله
اون هم زنی که زحماتش
توسط شریک زندگیش
اون طوری که حقشه
یا اون طوری که انتظار داره
دیده و قدر دانی نمیشه
مشکلی که متاسفانه در خیلی از زندگی ها هست
گاهی اوقات ما مردها
ندانسته این رنج و درد رو به همسرانمون تحمیل می کنیم
و گاهی اوقات
عامدانه و با قصد و غرض
مثل مورد تو که قسمتی از آزار های شوهرت
به تلافی عدم رسیدن به خواسته هاش توسط خونواده تو
انجام میشه
در هر صورت
وبلاگت از این بعد که توسط
زنی رنج دیده نوشته شده
ارزش خوندن داره
بخونیم و سعی کنیم مثل شوهرت نباشیم و رفتار نکنیم
منهای کلمات رکیکی که
- به عقیده من از سر استیصال -
استفاده می کنی
هم شخصیت جالب و قابل احترامی داری
هم سبک نوشتن ات خواندنی و جالبه

به عنوان یک انسان
حتی با چار چوبهای اخلاقی متفاوت
با تو بخاطر قرار گرفتن در این وضعیت همدردی می کنم
و
هر بار مطلب جدیدت رو که می خونم
امیدار هستم چیزی نوشته باشی که
ازش استنباط کنم
زندگی ات بهتر شده یا
نسبت به آینده ات امیدوار تر شدی
غصه هات منو غمگین می کنه و
از خوشحالی هات شاد میشم
این همدردی تنها کاریه که
از دست یک خواننده وبلاگ
برای نویسنده اش بر میاد
از این زاویه
تو زنی هستی قابل احترام و مظلوم
مثل خیلی از زنهای دیگر جامعه ما
اگر چه
شدیدا و اکیدا معتقدم
خودت در ایجاد این وضع مقصری
چون خشت اول رو در زمان مجردی کج گذاشتی

برات آرزوی سلامت و آرامش و عاقبت به خیری
در زندگی دارم .

پ.ن :
من هم مثل تو وبلاگ نویسم
و قبلا هم برات با آی دی خودم نظر گذاشتم
اما از اونجایی که نسبت به واکنشت
به نظرات ناخوشایند اطمینانی ندارم
با آی دی خودم این نظر رو نذاشتم
ممکن مسخره بنظر بیاد
ولی در این دنیای مجازی
برای آی دی خودم هم شخصیت و آبرو قایلم
و دوست ندارم احیانا
با کلمات ... مورد خطاب قرار بگیره

مرسی که ازم بدت میاد ولی ارزوی هاقبت به خیری و سعادت داری برام

نسیم دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 23:05

دلم برات تنگ شده بود جیگر

می تو هانی

سلام دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 22:33

با درود
کاملا با پوست اندازی و تغییر روش زندگی موافق هستم
لی لی به لا لای مرد گذاشتن زیادی ش دل مرد را می زند

درود بر شما

آنه دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 19:40

《کسی به شما نمیگه دمش گرم چه زن خوبی دارم . چقدر میفهمه ، چقدر باملاحظه ست 》
اینو باید به دخترا آموزش داد وقتی هنوز زیر بیست هستن که نهادینه بشه ، منم فکر میکردم که الان همسرم میگه ممنون برای درک و ... یه بار سر حرف باز شد بهم گفت: خودت خواستی که این کارها رو بکنی مگه من گفتم ،لازم به ذکرِ که من شاغل نیستم و خرید جزئی سهام میکنم تا الان حدود ۳۰ تا سکه ( کامل، نیم و ربع) توی دورانهای مختلف زندگیم جمع کردم که دادم به همسرم ( مثلا برای خرید خونه ۱۰ تا سکه تمام) ولی هیچی هم توی این زندگی به اسمم نیست، میشناسم خودمو بازم آدم نمیشم.

دمِ شما گرم که سی تا سکه خریدی

ناشناس دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 18:28

دوست عزیز
در خصوص نظرات مخالف کمی فکر کنید
اینجا کسی شما رو شخصا نمیشناسه و باهاتون پدرکشتگی نداره
بنابراین اکثریت ادمها وقتی مطلبی میخونن که با اداب و فرهنگ جوامع امروزی متناقض باشه با اون مطلب مخالفت میکنن نه با شخص شما
وقتی با کلمات زشت به دیگران توهین کنید جوابش توهینه مسلما
وقتی بدون توهین نظرات شخصیتون رو بیان کنید خوب عکس العمل ها متفاوته
واضحه که چاق بودن خوب نیست یا در مکانهای عمومی باید حریم فیزیکی افراد محترم شمرده بشه ولی وقتی این پیام در قالب اون کلمات زننده و با خرواری از خشم بیرون ریخته میشه، شما هم با موجی از خشم مواجه میشین.
و این است احوالات جامعه مریض ما…
فریاد در جواب فریاد، ناسزا در جواب ناسزا، مشت در جواب مشت و …


فرمایش شما صحیح
اینجا صفحه ی شخصی بنده برای ابراز خشم و نفرت نسبت به دیگران است .علی ایهوالحال بنده بسیار مبادی آداب و مردم دار در خارج از اینجا و فضای حقیقی هستم .
به علاوه بنده سال هاست که همین طرز بیان رو دارم و به عنوان برون ریزی استفاده میکنم.
لذا با نظر شما مخالفم و دوستان اتفاقا بنده رو میشناسند و خوب هم میشناسند .فقط این بار به مذاقشان خوش نیامد که صد البته مهم نمیباشد

تراویس بیکل دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 17:41 https://travisbickle2.blogsky.com/

ایشالا که همیشه سلامت باشی.ناراحت نباش،زحمات یه مادر زیر درگاه خدا بدون جواب نمیمونه

مرسی پدر نمونه

آتشی برنگ آسمان دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 15:15 https://atashibrangaseman.blogsky.com

این وسط مراقب خودت باش
غصه نخور
به قبل فکر نکن
خودت رو دوست داشته باش
و این زندگی ک برای همه ی جور گوه بازی داره رو ،بپذیر

پذیرفتم قشنگم
غرامو‌میزنم طبق روال همیشگی

قره بالا دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 12:47

بسی موافقم باهات
حالا فقط خیلی نخودچی نخور، جوش میزنی

جوش بی خیالم نمیشه خانوم دکتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد