خدا را صد هزار مرتبه شاکرم که خیلی مجبور به استفاده از تاکسی های خطی نیستم .

مگر سالی دو سه بار!

آقا چیه هیکله این دخترای هفده هجده ساله عین گاو شده!

زمان ما همگی باربی بودیم . 

به ولله بعد از یه شکم زاییدن هم سعی بر این داریم همچنان خوش هیکل بمونیم !

زورمون رو میزنیم حداقل 

.

دخترک‌ به زور هجده سال هست .از حجم رون و ک.ون و ممه نگم برات 

نصف بیشتر صندلی وسط رو اشغال کرده .

بابا جمع کن خودتو دیگه حالم به هم خورد .

خجالتم نمیکشن نسل جدید!!


نظرات 18 + ارسال نظر
فریبا چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 22:13

نمی شه نوجوان ها رو سرزنش کرد اینها فرزندان همون ده شصتی های باربی هستن ولی متاسفانه مادرهاشون به جای غذای سالم از بچگی تنقلات وفست فود بهشون دادن.حوصله پارک بردن وبازی کردن باهاشون رو نداشتن.کاری که ده چهلی ها با فرزندانشان انجام می دادن تغذیه سالم وبازی با بچه هاشون بود.شما یه سر به دبستان ها بزن بچه ها تپل حوصله بازی هم ندارن.نمی شه یه دفعه بگیم بزرگ شدی روش زندگیتو عوض کن.در مورد بی ملاحظه بودن هم واقعا کسی یادشون نداده.نه معلم ها حوصله کردن نه خانواده ها.مد هم شده بهشون نگن بالا چشمت ابرو است.
همه جامعه مقصر هستند حتی تلویزیون که تبلیغ تنقلات وتنبلی می کنه.
خوردن هم اعتیاد است نمی شه بگی یکباره ترک اعتیاد کن.
تقصیر ما هم هست که می گیم به ما چه.
یه وقتی 68کیلو بودم با یه آقایی در کوه هم صحبت شدم گفت اگه می خوای کوه بیای اقلا باید ده کیلو وزن کم کنی ومن واقعا بهم برخورد ورزیم گرفتم ووزنم رو پایین آوردم.منظورم اینه همه افراد جامعه باید واکنش نشون بدن.حتی پست شما با همه خشونتش بی تاثیر نیست.
حالا دعوام نکنی

چه اسم قشنگی داری شما
نه کاملا منطقی بود حرفاتون

تراویس بیکل سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 23:11 https://travisbickle2.blogsky.com/

قربان محبتت

ریزه میزه سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 20:26 https://manrabekhan.blogsky.com

ملت رد دادن. چاقی هیچ خوبی نداره. به عنوان کسی که از جوانی چاق بوده و تونسته نصفی از چاقی ش با رژیم و ورزش کم کنه. و برای کم کردن باقی ش چند ساله داره زحمت می کشه. می گم که چاقی هیچ حسنی نداره. و کاملا اشتباه س بگن خودت رو همونجور که هستی دوست داشته باش. هزار درد و مرض چاقی با خودش میاره. یعنی یه ادم چاق باید خود مریض ش رو دوست داشته باشه. واقعا که :/

عاشقتم
مرسی از صداقتت
من مشگلی با چاق بودن ندارم
خودمو همچین لاغر نیستم الان
فقط روی سخنم این بود تو فضای عمومی مثل تاکسی رعایت کنیم
همین

تراویس بیکل سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 18:52 https://travisbickle2.blogsky.com/

اینایی که هم کامنت گذاشتن و توهین کردن یا مثلا مودبانه گفتن قضاوت نکن صد در صد خودشون خیکی و چاق و تن پرور و کون گشاد و تنبل هستن و از اینا هستن که بو میدن و تابستون ها لای پاشون میسوزه و مثال احسان مهدی مجری شبکه پویا هستن.

دلم تنگ شده برات

تراویس بیکل سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 12:53 https://travisbickle2.blogsky.com/

امیدوارم خانوم ف حتما این کامنت من رو تایید بکنه.
دوستان عزیزی که کامنت منفی و مخالفت با این پست گذاشتین،من صد در صد با خانوم ف موافقم.این چه رسم و سنت زشتی هست که چند ساله در دنیای غرب شروع شده و داره همه جا نهادینه میشه که body shame نداشته باشن آدمها،بله آدمی که یک دست داره،آدمی که پوستش به خاطر زایمان ترک خورده و مسائل این چنینی که اجتناب ناپذیره مشمول body shame میشه،ولی یه دختر که در عنفوان جوانی به سر میبره نباید کوهی از پستون و شکم و رون داشته باشه.نباید این قدر چاق باشه که اصلا کنترلی روی خودش نداشته باشه.چرا شما چاقی رو عادی سازی میکنید؟

بزار چاق باشن
برسن به سی ، از همه جاشون درد و بلا میزنه بیرون اون وقت حساب کار دستشون میاد:)

جوجو دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 23:25

خوبه حالا با این همه باربی گری و کمالات با هر کی دوست شدی یارو یه تریپ باهات رفته و پیچوندت. اون یه دونه هم که خودتو بهش انداختی که گردنت نمیگیره. همه جای شهر با یکی که پیچوندت و در رفته خاطره داری

بنده از کمالاتم تا حالاینجا نوشتم؟ هر بار هم جز خودزنی چیزی منتشر نکردم .
چشم کورت رو باز کن و درست بخون.گفتم زمان ما!
زمان ما یعنی بیست سال پیش ، نسل ما همگی لاغر بودیم و باربی .
نمیدونم واقعا به کجاتون انقدر فشار اومده.

در خصوص مورد دوم هم حرفی ندارم چون انقدر عنتری که نیاز به توضیح به تویِ کچل رو ندارم

قره بالا دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 16:48

درمورد منم اینجوری میگن یعنی

تو که توپولی نیستی
بعدم تا وقتی خودت و نندازی رو ملت کسی فوحشت نمیده :)

عابر دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 16:32

سلام. شاید به ذهنش نرسیده که بهتر جلو بشینه به هر حال اینطور که گفتید احتمالا ۱۵ ۱۶ سال بیشتر نیست که توی این دنیا اومده، هنوز کوچیکه .سالها پیش من با یه خانم و آقای بسیار بسیار تپل نشسته بودم توی تاکسی فکر کن تمام راه از بازو دست خانمه روی من بود ، بعد من فکر میکردم چرا ما نفری باید ۵۰۰۰ تومن بدیم وقتی من اندازه ۱۰۰۰ تومن نشستم

جلو پر بود
هیچ اشکالی نداره 
اگر عقب میشینن .فقط شعورشون برسه اگاه به وزنشون باشن و خودشون رو پهن نکنن رو ما
میشیه جمع تر نشست و خانومانه

ناشناس دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 03:15

چه خوب بود اگر تو ایران هم مثل کشورای اروپایی به ادمها یاد میدادن که به ظاهر دیگران کاری نداشته باشن.
البته زنهای تحصیل کرده و باکلاس ایران اینو رعایت میکنن ولی واقعا جالبه هنوز ادمهایی هستن که انقدر سطح پایین فکر میکنن. الان طرف چاقه، ربطش به تو چیه، ناراحتی با تاکسی جابجا نشو.
جایی که من زندگی میکنم اگر ادمی انقدر وقیح باشه که این مدلی حرف بزنه کاملا ایزوله میشه و هیچکس ادم حسابش نمیکنه.
در جریان باش که من نه چاقم و نه تین ایجر، اما از دیدن ادمهایی مثل تو که فرزندان کوته فکری مثل خودشون بزرگ میکنن ناراحت میشم.

جون به تویِ با کلاسِ خارج زندگی کرده .ناراحت نشو واسه روح و روان نازکت خوب نیست .بالاخره اروپا زندگی میکنی هیشکی هم اونجا یه ایرانیِ دوزاری رو ادم حساب نمیکنه و تحت فشاری بالاخره .
اینجا هم نیا دیگه هانی
با تشکر

Kimia یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 19:40

من خودم به عنوان همسن و سالان اون دختر خانوم تایید میکنم واقعا به طور وحشتناک چاقی داره نزمال میشه

خوب تو‌ که همسنی ، ایا به نظرت چیزه قشنگ و خوبیه ؟ اصن قشنگی هیچی سلامت چی میشه این وسط؟
اصن اینام هیچی به من چه اصن
ولی تو وسیله حمل و نقل عمومی نباید خودمون رو پهن کنیم رو طرف مقابل که
درسته این کار؟

تراویس بیکل یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 15:10 https://travisbickle2.blogsky.com/

به خاطر فست فود و ورزش نکردن هست.

خطاب به بوس یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 14:33

من یه چیزی رودوستانه میگم بهتون شاید یه جای دیگم به دردتون خورد
اینجا وبلاگ خانم ف هست
ایشون واسه من و شما کارت دعوت نداده
دلش میخوادبدون خودسانسوری هرحرفی بزنه حتی فحش خوارومادربه هرکی دلش خواست بده
منو شما خواننده یادوست داریم ومیخونیم ویا خوشمون نمیاد اصلا دیگه نمیخونیمش
الان شما خیلی ادبیات خوبی داشتی ؟ همیشه یه سوزن بخودت بزن یه جوالدوز به دیگران!!!

قوربون دهنت

امید یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 13:08

ببین ما مردا چه می کشیم از دستشون تو تاکسی

اره شما هم گناه دارین یه جورایی
کافیه یه ذره پرتون بخوره بهشون . همون جا زمین و زمان و میدوزن به هم کت طرف مالید خودشو به ما

نسیم یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 10:06

کلا ژن تغییر کرده دخترا خیلی درشت شدن
منم متوجه این موضوع شدم

تغیر ژن . بیسچاری گوشی به دست،عدم تحرک ،غذاهای فراوری شده ،همه اینا هست

بوس یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 02:27

والا شما ها باربی نبودین
ولی تو خوب وحشی هستی
معلومه هیچ مردی نمیتونه با یه همچین لکاته ای بخوابه
چه عنی زیر دست تو بزرگ میشه

معلومه خیلی فشار خوردی اااا خیکی ِ بو گندو :)))
یه رژیم بگیر شاید یکی دلش سوخت و باهات خوابید

مگی شنبه 19 اسفند 1402 ساعت 19:07 http://Meghan.blogsky.com

حالا نمیدونم چی شده که اینجوری عصبانی هستی وگرنه بعید میدونم بخاطر چاقی کسی اینجوری در موردش حرف بزنی
خب چاقه و شاید بهتره جلو بشینه ولی بخاطر اضافه وزن بگیم عین گاو شدن که خوب نیست ف قشنگم، اینم در نظر بگیر که اینا خیلی از اون زمانای ما افسرده‌ترن متاسفانه و مبارزه با چاقی یا حتی به اندازه خوردن هم انگیزه میخواد

من همیشه عصبانیم مگر خلافش ثابت شه مگی جون
بوس

مریم شنبه 19 اسفند 1402 ساعت 13:36

بهشون ساخته .ما نمی‌تونستیم مانتو تنگ و کوتاه بپوشیم تا سر کوچه بریم اینا همه رو یه جا میخورن

اره واقعا

هزارگل شنبه 19 اسفند 1402 ساعت 13:12

به توچه
جای تو رو گرفتن
حالا با خوش هیکلی کجا رو گرفتی ...

اره تنگ کردن.
کچل خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد