کویز اف کینگز ...

یه بازی ای هست که بنده از سر بیکاری و روزمرگی ریختم و گه گداری  بازی میکنم .

البته هم بازی هست و هم شبکه اجتماعی .

و روز به روز دارم بیشتر به این مسئله پی میبرم که تعداد مردهای روان پریش،خودشیفته، بیمار جنسی،و در کلامی ساده تر ک.ص خل به شدت زیاد شده .

و این قضیه ترسناکه .


البته که من منکر این نمیشم که خودم  هم شدیدا دو شخصیتی و‌سایکوپت هستم ..



نظرات 2 + ارسال نظر
تراویس بیکل یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 15:11 https://travisbickle2.blogsky.com/

چرا پس کسی به من پیام نمیده؟

سلام پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 ساعت 08:42

با درود
زندگی در شهر همین عوارض را دارد
بعضی وقتها که شمال می روم
آنقدر کار روی سر روستایی های شمال ریخته که فرصت اون چند آیتم که ذکر کردی ندارند
بیشتر به فیلم فکاهی عصر جدید شبیه هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد