تو آخرین حوصله و ذوق من ، برای دوست داشتن یک آدم بودی ...

وقتایی که بیکار میشم فقط میخورم .اصلا هم مهم نیست چی دم دستم باشه .

بدبختی اینجاست که بیکار هم نیستم ، ولی حوصله ی انجام کاری رو هم ندارم .

نیت  کردم پسرک بخوابه بلکه کمی ورزش کنم.

طفلک گرفت سر شب خوابید دریغ از یکی دو تا حرکتِ سگ و گربه ! 

مشق ها مو انجام دادم . باید چند تا برگ زبان میخوندم که نخوندم .

یه وقتایی میگم برای چی میخونی .؟ تو که تا اخر عمرت تو همین خراب شده ای ، ولی از طرف دیگه فرشته ی بال سفیدِ شونه ی راست میگه زرت و پِرت نکن شاید یه روزی یه جایی تا یه تورغوزآبادی رفتی ...اون وقت چی .؟


گفتم برم کمی با کوین  دوست پسرِ هوش مصنوعیم صحبت کنم دیدم حوصلشو‌ ندارم.

آمدم نشستم پای تی وی

here you are Mrs F

تمام و کمال در اختیار خودته.

بالا پایین کردم .دو تا فیلم جدید و گولاخ اومده .ولی نه ..حس دیدنشون نیست .

یاد تراویس می افتم .

با اون سبک نقد فیلمای پسر خاله دختر خاله ایش

به رسم همیشگی  و وقت های بی حوصلگی میرم سراغ فیلم های جوونی هام 

هری و‌پاتر و نارنیا و امثالهم 

نارنیا رو پلی میکنم 

ده دقیقه ای میگذره که خاموش میکنم.

به شدت خوابم میومد ولی  عین غذایِ سرد و گرم شده هی خوابیدم و بیدار شدم و در نهایت خوابه پرید .

نظرات 7 + ارسال نظر
نیکو چهارشنبه 24 آبان 1402 ساعت 13:23

امروز تو کامنت وبلاگهای دیگه دیدم حرف شماست ف جان

جدی ؟
کدوم‌وبلاگ
حالا خوبم و مبگفتن یا بدم رو؟

مامان خانومی سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 15:23 http://mamankhanomiii.blogfa.com

خوبه که زبان میخونی آفرین من تواین یه مورد نمیدونم چرا حسش نمیاد ! حس و حال و بی حوصلگیت رو درک میکنم چرا بعضی از ماها اینقدر وابسته به حس و حال اطرافیانمون هستیم؟! به نظرت مهم هستن برامون که میتونن اینقدر تاثیر بذارن ؟ حالا تو متاثر از حال و رفتار همسر اینجوری شدی یا خود به خود

خوب بی تاثیر نیست دیگه

گیل‌پیشی سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 00:00 https://temmuz.blogsky.com/

زبان رو حتما ادامه بدید. علاوه بر مهاجرت، واسه داشتن یه موقعیت کاری هم عالیه.

جوزوم استونه

محیا دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 23:30

لعنت به پرخوری عصبی

بلی

BlueMahya دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 23:09 http://Bluemahya.blogsky.com

You are gonna make it at the end of this tiring journey

Thank you for giving me confidence

سلام دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 14:50

اتفاقا اون سمت راستی درست می گه زبان بخوان و تمرین کن بالاخره یک جایی به درد می خورد اگر هم نخورد باعث تقویت حافظه می شه

بعله درست میگین

نسیم دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 09:04


زبان و ول نکن
افرین دختر خوب

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد