شهروندِ خر

هر جا میری میخوای یه زیر انداز بندازی بشینی میبینی عنِ سگه 

خوب دیوث پدرِ بی پدر مادر کثافت سگت رو جمع کن دیگه .

تا بهتون هم میگیم ، زر میزنید بچمه بچمه 

ما هم بچه آدمیزاد داریم ولی عن و گوهشو ول نمیدیم تو مکان عمومی خرِ الاغ ..


نظرات 19 + ارسال نظر
monparnass سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 19:12

"اخه دو خط اول فرمودین خوشت نمیاد جای عمومی فوحش بشنوی "
تکذیب نمی کنم
اما جرم و جنایت اون سگ داران نامحترم در حق مردم بحدی بزرگه که استثنائا
هر چه می خواهد دلت تنگت
بفهش !!!

باشه
میرم تو کارِش پس‌:)

Monparnass دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 15:24

"درس اخلاق نده جان مادرت
دو تا فوحش من به جایی بر نمیخوره "

فکر کنم نظرم یه کم طولانی بود و حوصله ات نکشید تا آخر رو بخونی
منظورم هم این بود :
فحش هایی که بهشون دادی
براشون کمه !!!
کجای این درس اخلاقه؟!!!

اخه دو خط اول فرمودین خوشت نمیاد جای عمومی فوحش بشنوی

monparnass جمعه 19 آبان 1402 ساعت 23:02

"هر جا میری میخوای یه زیر انداز بندازی بشینی میبینی ...
ما هم بچه آدمیزاد داریم ولی عن و گوهشو ول نمیدیم تو مکان عمومی خرِ الاغ ... "

واقعا از نوشتن فحش و فحاشی در جایی که
خواننده عام داشته باشه خوشم نمیاد
زندگی شخصی البته داستانی دیگه داره
پشت فرمونی و یهو یکی مثل گاو سرش رو میندازه پایین
و بی خیال همه چیز یهو می پیچه جلوت
یا
یکی بلافاصله بعد از محل اتصال کوچه به خیابون
جوری پارک میکنه که برا رفتن به خیابون ناچار میشی
تا وسط خیابون راهت رو ادامه بدی
تا بتونی بپیچی و ..
اینطور موارد واقعا بجز فحش و ناسزا
هیچ چیز دل آدم رو خنک نمی کنه
اگرچه
خود طرف ممکنه اونجا نباشه و نشنوه
اما
این موردی که ذکر کردی بدون شک مستحق اون فحشهایی هست که دادی و بیشتر ...


واقعا از این ملتی که ادعای داشتن فرهنگ و کلاس اونها گوش فلک رو کر کرده
درعجبم که چطور مدفوع سگهاشون رو
بدون هیچ ملاحظه ای
در معابر عمومی
و حتی جلوی خونه دیگران ول می کنن و میرن !!!

برای من هم عین چیزی که " سما " گفت پیش اومده
هم توی کوچه خودمون و هم توی پیاده رو

فکر کن صبحونه نخورده در خونه رو باز کنی و بیای توی کوچه
و دو قدم نرفته چشمت بیفته به ...
یا
قدم زنان به سمت محل کار بری
و چشمت به هنرنمایی بچه یکی از این اشخاص بیفته
اونهم نه کنار پیاده رو
یا توی فضای سبز بین پیاده رو و خیابون
بلکه دقیقا وسط پیاده رو !!!!
آخه بی وجدانی و بی شرفی بیشتر از این هم میشه که مردم رو سر صبح مهمون هنرنمایی سگت کنی ؟.
تف به شرف همه اونهایی که این کار رو میکنن



میدونی چی خوبه؟
یه روز صبح از خواب پاشی و ببینی تمام محل پوشک بچه اشون رو آوردن ریختن جلوی خونه یکی مثل اونی که" سما "
گفت .
خیلی دلم می خواد قیافه طرف رو
بعد دیدن یه کپه از پوشکهای کثیف بچه جلوی در خونه اشون ببینم
ای خدا !!!
یعنی میشه همچین چیزی بشه ؟!!!




پ.ن :
البته بخاطر مسایل و مشکلات
آمار تولد ها کم شده
و ممکنه نوزاد توی محل کم باشه
و درنتیجه کپه پوشک تولیدی زیاد قابل توجه هم نباشه
بنظرم توی اینطور موارد
اگه یکی دو نفر از اهالی زحمت بکشن
و دستشویی آخر شبشون رو
برن جلوی در خونه طرف انجام بدن
یا
پول بدن به یکی دوتا از این کارتن خوابها برای انجام این کار
بد نباشه !!!
چیزی که عوض داره
گله نداره

درس اخلاق نده جان مادرت
دو تا فوحش من به جایی بر نمیخوره

سلام چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 15:43

ایرانی ها یا از این ور بام می افتند
یا از اونور

بله درسته

یه مرد چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 11:17 http://Whiteshadow.blogsky.com

به کانال من دیگه سر نمی زنی
از معرفت بدوره

چرا گاهی اخر شب ها وقت کنم میام میخونم.

رضوان چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 09:57 http://nachagh.blogsky.com

من دیدم خانواده ها زیر انداز میندازن و می نشینند ،بی توجه .
،تعجب کردم ،پی پی سگ ان کنار زیر اند از شان بود.
چه خوب شد شما اشاره کردید.
رفتارتان مسئولانه بود.

واقعیتش رو‌بهوای رضوان جان ملت ما دارن سمت کثیفی پیش میرن .رو عن سگ‌میشینن رو پلی که تو جوبش موش داره میشینن ساندویچ‌گاز میزنن.جایی که جولان گاه سوسکه چادر میزنن
اصن عجیب شدن عجیب

A.p چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 09:08

توی کوچه هم کنار دیوارها من میبینم ، یعنی چی واقعا؟ میذارن که رفتگر بیاد جمع کنه!!!! بدبختی ما اینکه همه چیز جلوتر از فرهنگش توی مملکت میاد ، همه هم پر مدعا

بعله
ادعا که کون آسمون رو پاره کرده

غمگین چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 04:43

ف جان حرف خصوصی دارم باهات.کجا بگم گلم؟
در ضمن من دخترم

اون بالا قسمت تماس با من هستش عزیزم
اونجا بگو
آدرس ایمیلتم بزار

گیل‌پیشی چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 01:18 http://Www.temmuz.blogsky.com

واقعا خیلی کارشون زشته

زهلم گیتمیشن

قره بالا سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 23:07 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

اه تف تو روحشون
خرن خر
ریدم پس کله خودتون و بچه هاتون
ببخشید اعصابم خرد شد

راحت باش دکی

سما سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 22:17

اخ اخ‌.فقط چس کلاسشو دوس دارن عن و‌گوهشونو ما باید جم‌کنیم
حالا همسایه ما صب به صب سگش میاد پای تیر برق جلوی در خونه ما یه مجسمه یادگاری میسازه که صبحمونو با عن شروع کنیم!
بهشون حرفم بزنیم میگن شما حیوان ازارین و ال و بل

اره نمیشه حرف هم زد سریع گوشی درمیاره فیلم میگیره که این حیوان ازاره میفرستاده گزارشگر من و تو:)

زهرا سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 20:54 http://pichakkk.blogsky.com

آخ آخ ف جان.
نگوووووو که دلم خونه.
لازمه بگم چندین بار با جماعت سگ گردان دعوام شده سر همین پی پی سگ هاشون؟
میدونی دیگه، ول شون نمی کنم من
ولی ببین، بعضیاشون فقط محض اینکه زحمت تمیز کردن زیر پای سگ شون گردن شون نباشه، میارن بیرون میچرخونن که کارشون رو بکنن و بعدم میبرن خونه. بعد ادعای فرهنگ و شعورشون هم میشه.

خاک تو سر خودشون و هفت جد آبادشون

مامان یک فرشته سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 16:54

حق تا ابد
این کار تو کشورهای دیگه جریمه داره فقط تقلید دریغ از فرهنگ.
چرا انقدر رمزی؟میمومدم به در بسته میخوردم همش

جدی ؟ نمیدونستم
اون شخصی تر ها با رمزه
ابن اصول اخلاقی که ملت ندارن رو بدون رمز میگم باشد که درس بگیرنحالا درس هم نگیرن من فوحشم رو دادم

شهرزاد سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 15:58

خدایی کسی نمیتونه مسئولیت بپذیره چه سگ چه گربه چه بچه آدمیزاد! نباید بیاره. والسلام.

همون والا .

نیکو سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 14:55

آخ آخ چقدر من دلم از این قضیه خون خون.
بابا جون خدا بچه هاتونو بهتون ببخشه
ولی آخه پارک.باغچه پیاده رو.محل شن بازی کودکان
....همه جا پر شده...
بردارید....

گاون گاو

مامان خانومی سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 13:44 http://mamankhanomiii.blogfa.com

وااااااای اره والا حالا جرات داری به بچه شون چپ نگاه کن عین همون بچه شون پاچه تو میگیرن من که به خاطر همین داستان سگ گردی تو پارک مدتهاست دیگه بچه هارو پارک نمیبرم

من دوسشون دارم مشگلی ندارم خیلی هاشون شعور دارن برمیدارن میندازن تو کیسه .درستشم همینه .ولی یه عده که تعدادشونم کم نیست ول میدن این ور اون ور .

آتشی برنگ آسمان سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 13:33 https://atashibrangaseman.blogsky.com

موافقمممممممممماااااااا موافق

جووون بابا

نسیم سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 12:59


کلا خیلی خوبی امروز
حرفات حق
خودت عشق

فداتم

یه مرد سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 12:45 http://Whiteshadow.blogsky.com

راضی ام ازت

same here

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد