هزارو یک شب خیال بافته ام ،از تویی که یک شب نداشتمت...

گویا دچار سرما خوردگی ِ مختصری شدم .

نمیدونم چه اصراریه با موی خیس پاشم برم بیرون ،تو این هوا ،تازه ول کنم دورم .خوب معلومه سرما میخوری دیگه .

از خرت و پرت های دارویی یه ورق سرماخوردگی پیدا میکنم .

نمیدونم اصلا این داروها تاریخ انقضا دارن یا نه .

میندازم بالا.

یه شربتم هست تو یخچال .برا اِن سالِ پیشه .حال قاشق برداشتن ندارم .سر میکشم .

جوراب نارنجی های نیم ساقم رو میپوشم .تو دلم میگم کاش یه ذره بلندتر خریده بودی .

میام زیر پتو.

سایه سَر هنوز نیومده .میخوام تا قبل از اومدنش بخوابم .البته میدونم که فایده نداره انقدر سر و صدا میکنه تا بلندم کنه.

کانال رو پاک کردم .

از تمام اون هشتاد و پنج نفر عضوی که توش بودن معذرت میخوام .

کارِ جالبی نکردم ولی اینم دیگه .

فاز و نولِ تُرکیم  اتصالی میکنه یه دفعه .

همین 

تمام

نظرات 31 + ارسال نظر
شیما چهارشنبه 10 آبان 1402 ساعت 00:42

ممنون بابت رمز

Nabat جمعه 28 مهر 1402 ساعت 14:55

سلام
خانم ف عزیز شما فیلمهاتون ازچه سایتی دانلود میکنید ؟

سلام عزیزم
والا به لطف حضرت سلطان اپ مووی جوان رو داریم
تو تی وی نگاه میکنم

ملیحه به تراویس جمعه 28 مهر 1402 ساعت 10:58

باشه اشکال نداره من که همیشه سعی میکردم چیزی نگم که دیگران رو ناراحت کنم اما اگر انقدر رو مخ شما بودم معذرت میخوام،دیگه نظری نمیزارم.شرمنده که این مدت هم با خوندن نظرات من اوقاتتون رو خراب کردم،هیچوقت هم از نظر گذاشتن توی وبلاگ هیچکسی هیچ منظور بدی نداشتم،همسر من خودش می‌دونه که من وبلاگ میخونم ونظر میزارم هیچ چیز پنهونی هم ندارم،فقط اینکه کافر همه را به کیش خود پندارد،شما چون خودت ذاتت خرابه وتو وبلاگ دیگران میری و نظر بدی داری و دائما دنبال پیدا کردن یه خانم جدید برای پر کردن اوقاتتی درمورد منم اینطوری فکر کردی! اگر بری نظرات من رو تو وبلاگای دیگه بخونی حتی یه کلمه حرفی نزدم که بخواد نشون بده من هرز میپرم،اما از ادبیات شما کاملا درونتون پیداست.

ولی واسه من نظر بزار همیشه

تراویس بیکل جمعه 28 مهر 1402 ساعت 00:28 https://solaris1402.blogsky.com/

ملیحه اگه شوهرت همش بره توی وبلاگ های خانمهای متاهل و مجرد و واسشون کامنت بزاره و مشاوره زناشوئی بده خودت چه حسی پیدا میکنی؟؟کاری که دقیقا خودت داری میکنی.همش توی وبلاگ های مردهای متاهلی و براشون نسخه میپیچی

ملیحه در جواب تراویس پنج‌شنبه 27 مهر 1402 ساعت 16:07

تو روح خودت،ملیحه سالهای زیادیه که وبلاگ میخونه،به تو ارتباطی نداره

تراویس بیکل پنج‌شنبه 27 مهر 1402 ساعت 15:59 https://solaris1402.blogsky.com/

آراز چقدر بی ادبه

آزارِ بیشتر

تراویس بیکل پنج‌شنبه 27 مهر 1402 ساعت 13:15 https://solaris1402.blogsky.com/

تو روح اونی که به ملیحه وبلاگ رو نشون داد

ملیحه در جواب تراویس پنج‌شنبه 27 مهر 1402 ساعت 00:16

اولا که به تو ارتباطی نداره،سرپیازی یا ته پیاز؟
دوماً تو وبلاگ تو نیومدم که اراجیفت رو بخونم سوز برت داشته.
سوما بغل شوهرمم خیالت تخت.

تراویس بیکل چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 22:42 https://solaris1402.blogsky.com/

میشه از ملیحه بخواهیم به جای این که هی کامنت مخالف بزاره بره سر زندگی اشو بچسبه به شوهرش و دست از سر وبلاگ نویسا برداره؟؟؟

ملی هم خواهرمونه
تو هم داداشمی

آراز چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 22:40

کانال پاک نشده
خصوصی شده خانم کص خانم
اونجا با تراویس چنان بلاس تا نفت در بیاد

برای این که فشار بیشتری بخوری باید بگم تراویس نبود تو‌کانال
چه خوب‌ پس ،سرِ جغی هایی مثل تو‌ بی کلاه موند اینجوری

زهرا چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 11:15 http://pichakkk.blogsky.com

امیدوارم زودتر خوب بشی.
ما هم چند روزیه گرفتاریم.
عه! کانال رو حذف کردی؟

مرسی عزیزم
ایشالا زودتر بهتر شبد

گیل‌پیشی سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 23:01 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام گلم.بهتری؟
دخترم خب چرا مراقب خودت نیستی؟

بیلمیرم‌والا باجی
ناظار دَیمیشَم

آتشی برنگ آسمان سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 22:39 https://atashibrangaseman.blogsky.com

هوا پاییز همینه یکم ب خودت برس ویتامین بخور تا سرپا شی
پاک کردی ک‌کردی حتما صلاح بوده بهش فک نکن

فدات عزیزم

مامان خانومی سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 20:39 http://mamankhanomiii.blogfa.com

خب دوستان توصیه های لازم رو کردن ولی تنبل تشریف دارید عزیزم پس همون شربت و قرص رو حداقل تازه از داروخونه بخر و بخور قرص و شربت پلارژین خوبه

تنبلیم رو ببخش مامان خانومی

Lili سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 18:32

خدا بد نده بانوو
امیدوارم زوده زود خوبه خوب شی

مرسی جیگر

ملیحه سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 13:55

نه والا نمی‌گم من خوبم،فقط میخواستم بگم بخودت برس سرحال بشی،خودمم برای خودم ازین کارا نمیکنم مدام به بقیه سرویس میدم

جیگرتو

دزیره سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 12:44 https://desire7777.blogsky.com/

امیدوارم زودتر بهتر بشی عزیزم اب هویج و زنجبیل تازه معجزه میکنه من تازه کشفش کردم

مرسی عشقم

خرس سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 12:37

من زن ندارمو افسرده ام. خوش به حال اقاتون زن کدبانویی مثل شماداره.

ملیحه سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 12:37

تنبل،اگه بدونی من از صبح تا شب چقدر ازین کارا میکنم منو میزنی

من به اندازه تو خوب نیستم

ملیحه سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 11:21

ف جانم ،حتماچند تا سیب وکمی عسل وابلیموی تازه رو بریز داخل مخلوط کنوبخور معجزه میکنه،ان شالله زودتر حالت خوب میشه

مرسی ملی
ولی حال این کارارو ندارم
اون مخلوط کن شستنش دنگ‌و فنگ‌داره :(

خرس سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 11:16

ناسازگاری نکن زن. کی از من بهتر.

خرس سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 10:24

چطوری؟ سوالی اگه میپرسم برای دوست شدنه.

نمیخوام بپرسی

اردیبهشت سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 09:14

هم خیلی خیلی خیلی شلوغم،
هم خاطرات خیلی خیلی خیلی اذیتم می کنه

ایشالا که همیشه مشغله کاری باشه و جیب ها پره پول مهندس .

اردیبهشت سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 08:13

از قرقره آب نمک و قطره بینی غافل نشو، خیلی خوبه

یه روز یه دکتر داروساز بهم می گفت، داروها اگه تو یخچال نگه داشته بشن، اصولا تا ۲سال سالم میمونن. مخصوصا قرص ها. ولی حتما سر وقت بخور، هر ۶ساعت قرص سرماخوردگی و قطره.

نارنجی، رنگ مورد علاقه
حتما بهتون میاد

مراقب خودت باش، بیشر

رو‌چِشَم
چرا رمز گذاشتی وبت ؟

سلام سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 06:59

پاییز هست و فصل سر ماخوردگی
دم خدا گرم
میوه هایش هم مناسبتی عمل میاد
مثلا الان شلغم هست برای سینه دارد
لیمو شیرین و انار هست حاوی ویتامین سی
خرمالو حاوی آهن

من اصلا میوه ای نیستم متاسفانه

مریم سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 00:45 https://dudaimborns.blogsky.com/

فدای سرت که بستیش، گاهی آدم حالش از همه چی بهم می‌خوره.
یه عالمه لباس بپوش، خودتو حسابی گرم نگه دار تا عرق کنی و مریضی از بدنت بره.

همین کارو‌کردم عشقم

یه مرد دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 22:52 http://Whiteshadow.blogsky.com

از تمام اون ۸۵ نفر دعوت می کنم بیان تو کانال من

پاک هم نمی کنم

Green دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 22:26

یادم رفت بگم
امیدوارم سریعتر حالت خوب بشه.

مرسی عزیزم
اون بکی کامنتت رو برای خودم نگه داشتم

مرضیه دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 22:26 https://golemamgoli.blogsky.com/

سایه‌ی سر:))))
ظل عالیشون مستدام

عاشقتم

نسیم دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 21:59

فدای سرت که پاک کردی
اختیارش با خودته
استراحت کن
مایعات زیاد بخور
ایشالا زودی خوی میشی

فدات

Blue Mahya دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 21:49 http://Bluemahya.blogsky.com

First step of success:
Don't let people to get close to your daily vibes and live "you" with your details
I'm sorry if I insisted on fighting
That guy and similar ones were just using and abusing
You are someone who deserves to get surrounded by positive stuff

yes yes of course

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد