عشق شاید اشتباهی بین ما باشد ،ولی گاه گاهی حال ما را اشتباهی خوب کن ...

به اتاق شلوغ و در هم برهم پناه آوردم .

باران رو برای هزارمین بار پلی کرده ام. با صدای خیلی کمی که به زحمت میشنوم، مبادا که مادرِ حضرت آقا بشنود و حرف و حدیثی در بیارد.

حرف زدن با کسی که هزار فرسخ از تفکر و اعتقاد و کوفت و زهرمارت فاصله دارد را دوست ندارم .

حالم از این نوع مسافرت ها بهم میخورد . 

با اینترنت قطره چکانی و هندلی عکسای یاران و غاران را میبینم و لایک میکنم. خودم را میچلانم و کامنتِ قوربان صدقه ی قد و بالا روانه شان میکنم.

اما از درون جر میخورم از حسادت.

مسکو ، پاریس ، استکهلم ، مونترال و من اینجا در دیار سربداران !

گالری گوشی رو بالا و پایین میکنم مگر یک عکسی پیدا کنم که گویای شرح حالم باشد .

که دوستان نظاره گر خوشگذرانی های من هم باشند.

جز چند تایی عکس چپندرقیچی با خیام جان ، و کالسکه ی رنگ و رو رفته و اسبِ تشنه و مریض چیزی پیدا نمیکنم.

آپلود میکنم‌.

اما 

به طرفت و العینی پاک میکنم.

خودم شرمسار میشوم از این حجم از خز بودن .

گذر میکنم 

گویا برای بعد از ظهر تورِ قبرستان‌گردی و زیارت اهل قبور گذاشته اند .


That's amazing !



نظرات 28 + ارسال نظر
ح2 چهارشنبه 12 مهر 1402 ساعت 21:18

سلام خانوم ف
خوبید شما
سلامتید؟
یه سوال دارم ممنون میشم ج بدین. اگه صلاح دونستید
ببخشید شما اصلا اهل کجا هستید که عروس دیار سربداران شدید؟
چون تو یه پستی قبلا نوشته اید از اختلافات فاحش فرهنگی تون، حتی یادم اقوام همسرتون گفته بودن به شما که چه جوری با ایشون ازدواج کردین؟ چون اهل یه شهر دیگه بودین.
ببخشید من دیر کامنت میزارم ولی وب شما هر کلمه ش رو با جون و دلم میخونم.
سرتون سلامت

اصالتا ترک هستم

فهیمه سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 22:17

این خانم ف خیلی شخصیت دیکتاتوری داره. فقط ازش تعریف کنید و براش آرزوهای خوب کنید. خیلی باهاش سر حرفایی که میزنه بحث نکنید.

بیچاره خانوم ف ...
نه از کسی خواستم ازم تعریف کنه نه آرزوی خوب
نه خواستم کسی راهنمایی بده نه هیچ جیز دیگه ای
الان از رو چه حسابی اومدی این حرف و زدی !!
به کجات فشار اومده دقیقا ؟

مرضیه یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 20:57

آخ آخ آخ
من سالها پیش اینستا رو حذف کردم، دقیقا به همین علت که تاب جرخوردگی از حسادت رو نداشتم:((
حتی اگه جای درست و درمون هم میرفتیم، این شوهره بلد نبود یه عکس آبرومند بگیره.

به قرعان مرضی زدی به هدف
یه عکس بلد نیستن بندازن
بعد میگن تو‌کجی یا زشتی

بانوی کویر شنبه 1 مهر 1402 ساعت 21:23 https://banooyekavir.blogsky.com/

نگران نباش عزیزم
حجم خز بودن ما هم کم نیست

:
عاشقتم

نسیم شنبه 1 مهر 1402 ساعت 13:37

خیلی با نمکی
زیلرت اهل قبور

Sara شنبه 1 مهر 1402 ساعت 13:31

خب نظر من اینه چون اگه کسی احساس خوشبختی درونی کنه نیاز نداره‌ که اینو به همه ثابت کنه ،همین که از لحاظ درونی این‌حسو داشته باشه کفایت می‌کنه.نمیگم همه ولی 90درصد افرادی که شو آف میکنن این حس رو‌ندارن .خدای نکرده قصد تو‌هین نداشتم اگه بد برداشت شد .و اینکه ما همه چیزو نمی‌بینیم .خیلی به چیزهایی که با چشمانت میبینی و‌بهت نشون داده میشه اعتماد نکن

چشم

Sara شنبه 1 مهر 1402 ساعت 10:13

اونایی که این عکسها رو‌میزارن و‌اینقد می‌خوان‌‌مثلا خوشبختی شون‌رو‌تو‌چشم‌بقیه‌ کنن حاضرم بگم هیچ‌‌گوهی نیستن خوشبختم نیستن‌،دیدم‌که میگم

مخالف نظرت هستم با احترام

سحر جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 18:41

باران کدومه؟

سرچ کن

رامین جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 17:45

مسکو ، پاریس ، استکهلم ، مونترال ماشالله به شما.
با خوندن این پست احساس کردم چقدر مغز فقیری دارم من به اصفهان و شیراز هم راضی ام

احتمالا با کثافت دونی به نام اینستا اشنایی نداری

نیکو جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 16:36

سبزوار جای خوشگل نداره ف جان؟
میدونم داری در جوابم فحش میدی

اللله اکبرا

مجید جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 14:47

شاید فامیل شدیم، اسم بده فامیل تحویل بگیر

استغفرالله

آقای غریبه جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 14:03 http://strangerman.blogsky.com

آره
ولی انقدر دقیق و عمیق نه
دقیق تر دیدم و بیشتر خوشم اومد

مجید جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 09:39

من با شوهرش چیکار دارم، میخوام ببینم من و تو فامیل میشیم یا نه؟

امکانش کمه

اردیبهشت جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 09:23

دقیقا همون آهنگه
تله پاتی

جل الخالق

قره بالا پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 23:44 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

دکتر بودن برام نون و آب شده؟

دقیقا کدوم گوش درازی به من دیس لایک داده؟من چیکارش داشتم؟ الله اکبر

گوش دراز چیه
اینا میمونن که دیس دادن

ح2 پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 22:49

سلام خانوم ف
ببخشید یه سوال منظورتون از دیار سربندان شهرستان سبزوار بود دیگه؟
بهرحال امیدوارم تو اون شهر بهتون خوش بگذره بهرحال اون شهر هم چهارتا جای دیدنی و تفریحی داره که اگه برید به شمام خوش میگذره

بله منظورم همونه
سلام خوشگلم

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 18:14 http://Www.temmuz.blogsky.com

کاش اهل سوئیس بودم
دیگه هرجای دنیا هم باشی، مشغول روزمره‌گی و کار و خانواده‌ای.
تور قبرستان‌گردی رو خب خودشون تنها برن.

نگووووووو
منم باید برم مراتب ارادم رو عرض کنم

قره بالا پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 17:48 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

حق داری ف جان
منم یکی از دلایلم برای نداشتن اینستاگرام همینه
از حسودی میمیرم وقتی خوشی های بقیه رو میبینم
خودمم که هیچی ندارم بذارم

عوضش دکتری تو

Kh پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 17:45

Have you ever tried for your dreams?

یس آف کورس

سلام پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 14:59

خوندن مطالبت یک جوری حال من را خوب می کند
تصور و به تصویر کشاندن مطالب ات عالی است
دیار سربداران ؟
زیارت اهل القبور
دومی اش را من دوست دارم
بیاد آدمهای می افتم که روزگاری مثل ما روی زمین راه می رفتند شاید خیلی هاشون حال و هوای ما را داشتند
و آرزوی های دور دراز و دست نیافتنی

جدی ؟
پس برای حال خوب شما هم که شده باید بیشتر بنویسم

ماهش پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 14:32 http://badeyedel.blogsky.com

انرژیت منفی هست خانم ف
بعدا برای خودت مشکل ساز میشه!

حالا چو بعدا آید فکر بعدا کنیم

فهیمه پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 13:38

از اینکه شوهرت خرج زندگی نمیده و به پدرت و خانواده ات توهین کرد خیلی بده باید ریشه ای مشکلتو باهاش حل کنی. بقیه چیزها رو داری سخت میگیری. تو که از دل زندگی مردم خبر نداری.

آتشی برنگ آسمان پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 13:35 https://atashibrangaseman.blogsky.com

ببخشید ولی کلی خندیدم

جووون بابا

مهتاب پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 12:25

ینی این مردا کی میخان بفهمن خونه والدین اصلا مسافرت نیست حالااون سر دنیام که باشن فرقی نمیکنه.حالا اوانارو دیده شادوشنگول هست یا بازم ادا اصول دراورده.راستی اگه نیشابوری خیلی به من نزدیکی

رو ابرا سیر میکنه با فک‌ و فامیل و هم محله ای ها
نیشابور نیستم
یه روزه اومدم ولی بیشتر نموندم
یه رستورانم رفتیم واسه ناهار
کردن تو پاچمون

مجید پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 11:26

دوست استکهلمی رو معرفی کن، شاید آشنا دراومد

شوئر داره

رسوب پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 10:54

سلام
انقدر رصد حال دیگرانی که زندگیشون کاملا از سبک زندگی تو جداست واقعا آزار دهنده ست برات
چرا خودت رو آزار میدی دختر خوب؟
اگر تصمیمت به موندن و ساختنه، بشین لونه سازی کن
زندگی رو زهر نکن به کام خودت
احساس خوشبختی به شرایط لوکس و مادیات عالم بیرون نیست، به درون ماهاست

مهدی پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 10:51

نمی دونم همون "باران امیرحسین" رو می گی یا نه، ولی جالبه که از دیروز منم رو این آهنگ قفل شدم و برای بار هزارم تو ماشین پلی شد ...

مسافرت به همسفر ش مسافرت میشه و یا برعکسش کوفت آدم! که مثل اینکه توی حالت دوم قرار داری تو

اینکه تو مسافرت، نه توی خونه خوش بگذره و نه برنامه چیتان پیتان واسه بیرون واشته باشی، خیلی خیلی گوه میشه تو مسافرت ...

امیر جان دو تا باران داره من منظورم اونیه که میفرمایند برسان به عشق دل سنگی من سلام ما را ....
اگر اینو گوش کردین که پس الله اکبر از این تله پاتی :)
چیتان پیتان

آقای غریبه پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 10:32 http://strangerman.blogsky.com

عنوان زیبایی بود
بیخیال بقیه

عنوان و گوش داده بودی جایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد