و من برای زندگی ، تو را بهانه میکنم..

جذابیت های مردانه از نظر بنده حقیر در این موارد خلاصه میشه .

اونایی که تو یه ذره جا ، یه ماشین صندوق دار رو جا میدن.

اونایی که بد دهن نیستن و فحش نمیدن .

مردهایی که بابا شدن و بچه هاشون رو میارن پارک و‌باهاشون بازی میکنن به شدت جذابن.

آقایونی که خستگی و تنش و اعصاب خوردی رو بر سر زن و بچه خالی نمیکنن .

مردهایی که عین اهن ربا استرس و اظطراب و ناراحتی  یارشون رو جذبِ خودشون میکنن و به طرفشون حس اطمینان و  من اینجا کنارت هستم رو میدن.

آقایونی که تو صف نونوایی و غیره نمیان بچسبن بهت .

اونایی که تو‌حموم‌ نمیخونن.

آقایون متاهلی که حلقه دستشون میکنن به شدت جذابن.

اونایی که تو سوپری از بالای قفسه وسیله ای که دستت بهش نمیرسه رو بهت میدن بدون این که درخواست کنی .

مردهایی که پیراهن آستین بلند میپوشن و آستین هاشو تا میزنن بالا.

اونایی که اهل نماز و روزه و خدا و پیغمبرند.

آقایونی که  دستی در کار فنی دارند خیلی کراش هستن.

اونایی که بو خوب میدن .

و

در اخر 

جنتلمن هایی که آغوشِ گرمشون دوایِ دردِ بی حوصلگی ها و غر غر های زنانه ست...



ف نوشت:خوشحال میشم از منظرِ آقایون هم جذابیت های زنانه رو بدونم.

نظرات 42 + ارسال نظر
مگی دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 17:34

قربون دل مهربونت مامان کوشولو

ئه پس به نظر تو هم من مامان کوچولوئم
هر جا میرم ملت میمونن لپ خودم و بکشن یا بچمو

مگی یکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت 17:10

من هر سری میام این پست رو میخونم و کامنتاش رو چک میکنم
خیییییلی سال پیش همچین پستی نوشته بودم کاش هنوز بود، ولی با این تفاوت که نوشته بودم اگه پسر بودم دوست‌ داشتم دوست‌دخترم چطور باشه


راستی آقای سلام نوشتن منظورشون این بوده که اون قسمت حذف بشه ولی خانوما فکر کردن منظورشون حفظ و رعایت شود بوده بنده خدا اشتباه تایپی داشته حالا

اخی بنده خدا
الان که گفتی منم متوجه شدم
شرمندشون شدم

آقای غریبه یکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت 10:43

ممنون
متاهلم

آقای غریبه یکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت 07:23

خیلی وقته میخونمتون ولی کامنت ندادم
جالب بود این پست و تحریک شدم بنویسم
خانوم هایی که :
در ظاهر :
آرایش ساده در حد رژ لب و شاید ناخن
موهای صاف دارن، شونه شده و مرتب، مشکی و گاهی با هایلایت،
لباس ساده، خلوت، ترکیبی از حداکثر دو سه رنگ و هر تکه لباس تک رنگ
بسته به موقعیت، لباس های گشاد و بلند ترجیحا
حداکثر یه گردنبند کوتاه غیر زرد، و گاهی گوشواره های کمی بلند
توانایی انجام رقص آروم و ساده ایرانی

در رفتار:
مودب هستن، و در عین حال صمیمی و خنده رو
با احساس هستن و مهربون و بلد هستن احساسشون رو به زبون بیارن
شمرده صحبت میکنن و با صدای کم
دنبال سوء استفاده به کمک زنانگی شون نیستن و مرد رو به عنوان دوست میبینن، نه کسی که به زن ها بدهکاره، نه کسی که وظیفه داره در مقابل زن
تشکر کردن رو بلد باشه
اهل مطالعه باشه
اهل حسادت، حساب کتاب، تلافی نیست
رانندگی رو خوب بلد باشه

همسر:
وقت بذاره برای زندگی و اگر کاری رو انجام میده صرفا بر حسب وظیفه نباشه براش
احترام نگه داره حتی توی خلوت، نظر بخواد و سعی کنه در ظاهر هم که شده عمل کنه به نظرات، و به مرد احساس مهم بودن بده
خودش مستقل باشه و برای استقلال و آزادی مرد احترام قائل باشه
بتونه بی طرفافه رابطه خانواده خودش با همسرش رو قضاوت و مدیریت کنه
نظافت شخصی و زندگی رو رعایت کنه، کمی بیشتر از حد مرز تمیزی و کثیفی
اگر بچه داره مادری کردن، شامل محبت، تربیت و احترام و صبوری رو بلد باشه
درک داشته باشه از موقعیت، از توانایی ها و محدودیت های مرد و توقعاتش رو تعدیل کنه و بدونه قرار نیست مرد تنهایی بار مسئولیت ها رو به دوش بکشه، گاهی به همسرش حق بده و غر نزنه
گاهی تیشرت نخی بلند و گشاد با شلوارک بپوشه، گاهی آستین حلقه ای تنگ، گاهی نیم تنه و حتی گاهی پیراهن

خیلی جامع و کامل بود
مرسی
مجرد هستین یا متاهل؟

نسیم شنبه 21 مرداد 1402 ساعت 09:33

دختر طلایی
تقریبا همه ی معیارا مورد پسند بود
مخصوصا پیراهن آستین بلند تا زده شده
و وقتی قدت نمیرسه بدون گفتن به کمکت بشتابند
وای نماز و روز ه و پیغمبر و اینا رو نیستم اصلا
انسان بودن و مهریون بودن فقط شرط اخلاقیه از نظر من البته

چرااااا
حذب الههی های خشک مذهب و بی خود منظورم نیستااا
اینا که عبادات عقلیدشون رو تحمیل نمیکنن منظورمه

قره بالا شنبه 21 مرداد 1402 ساعت 00:22 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

اینجوری که تپلی من کراشه


واسه خود من هوش آدما به شددددت جذابه
یکی هم قد بلند و قیافه خوجلی موجلی

ببین کلا مردای تورک اصلِ کراشن
یاشاسین اذربایجان

نیکو پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 21:01

با دونه دونه اش موافقم
من دوست دارم برای زن و بچه اشدست و دلباز هم باشه

اون که صد البته

سلام پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 18:05

در جواب ملیحه خانم
حجاب من موافقش هستم
خانم ها را از نگاه حیض مردان مصون نگه می دارد

لیلی پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 15:54 http://Leiligermany.blogsky.com

چه خوب که معیار ها با جادادن ماشین شروع میشه....

شما ببخش

زن بابا پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 14:31 http://www.mojaradi-90.blogfa.com

سلام از همسر جان پرسیدم جذابیت‌های زنانه چیه برات
خیلی خلاصه گفت خلاق باشه و خونه دار

لطف کردین
چه همسر قانعی دارین شما

ملیحه پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 00:40

بله عزیزم حتما نطچظرتو بگو خوشحال میشم بشنوم

چشم

ملیحه چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 23:27

خانم ف جانم میشه از آقایون بپرسید نظرتون درمورد خانمهای محجبه چیه؟خیلی دوست دارم بدونم

دوستان زحمت حواب رو بکشن

میشه نظر خودمم بگم؟
اتفاقا امروز با آرام جانم صحبتی راحع به خانم های محجبه داشتیم

اردیبهشت چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 20:48 http://Ordibeheshttt.blogsky.com

بله بله حتما
فردا شب هم شام، به صرف استیک، رستوران باکس شهرک غرب، من در خدمتتون هستم
فقط لطفا موارد ذکر شده را در ظاهر خود رعایت بفرمایید.

استیک برای شام‌سنگینه ، ناهار نمیشه؟
اخه من رژیمم
گفتم که خط اخر و ندارم
کنسله ینی؟

اردیبهشت چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 20:04 http://Ordibeheshttt.blogsky.com

خیلی با کامنت خانم ملیحه خندیدم
خدایی معیارهای من خیلی آسون و راحت بودن که

ئه مگه ما رل نزدیم ؟

ملیحه چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 19:02

آقایون ماشاالله انقدر انتظاراتشون جامع و کامل بود آدم شرمنده میشه که نمیتونه ایده آلشون باشه

صاد چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 16:45 http://daftar-naghashi.blogfa.com/

به نام خدا
مردی که مرررررد نباشد مرد نیست

چه سخنِ گهربایی فرمایش کردین

زینب چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 15:44

خدا منو ببخشه
چقدر با کامنت آقایون خندیدم
مخصوصا اون بخش حفظ کردنی
ولی در کل توقع از خانمها خیلی زیاده
چه خبره

والا
حالا انگار همه موارد مورد پسندِ ما رو تیک زدن

زهرا چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 15:04 http://pichakkk.blogsky.com

سلام.
چه نکات باحالی بودن
کامنت ها هم عالی بودن

فدات قشنگم

فاضله چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 15:03 http://golneveshteshgh.blogsky.com

ممنون سرزدی
مرد باید تو بدترین شرایط حواسش بهت باشه

سلام چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 14:13

اشتباه تایپی بود
اون قسمت را منظورم بود حذف کنید
ولی خب منتشر شد

اشکالی ندارد استاد همه خودی هستند

bahar چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 13:28 http://man0baharam.blogsky.com

حرف دلمان را زدی
لطفا از این موارد زیاد تکثیر کنید

آقایون یه همت باید بکنن

آیدا سبزاندیش چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 12:15 http://sabzandish3000.blogfa.com

آی گفتی....
اونهایی که خستگی ها و استرس ها و نگرانی های یک زن رو جذب میکنن.

اونارو باید تاج کرد گذاشت رو سر

Lili چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 11:28 https://notes-of-a-madman.blogsky.com

اره عزیزم
نبستمش هست

چرا من چند بار اومدم زد که خذف کردی :/

سارا چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 11:15 http://15azar59.blogsky.com

سلام
این خصوصیات را بعضی هاشو پسرم داره و بعضی های دیگه رو نمیدونم چون هنوز ازدواج نکرده که بدونم داره یا نه در مورد خانمها انچه از پسرم شنیدم اینه که از خانمی که ترسو باشه و اهل ریسک نباشه و دل دل کنه برای اینکه کاری را انجام بده به شدت دوری میکنه حتی اگر جذابیت های دیگه را براش داشته باشه میزارتش کنار

پسر بزرگ دارین شما ؟
اصن فکرشو نمیکردم
مرسی

سما چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 10:47

سلام.با بیشتریاش موافقم بخصوص اون قسمت حلقه دست کردن و استین تا زدن و بچه رو پارک بردن .البته قد بلند و ته ریش به شرطی که لاغر و‌فیت باشه نه کپل دارای غبغب ،به لیستت اضافه میکنم!

اوهوم
منم با آیتم های شما موافقم

مرجان چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 10:39

دوست دارند زن احمق و لوند باشه. الکی هم میگن اهل مطالعه.

نه بابا دیگه اونجورم نیست
تو خیلی بدبین شدی

اردیبهشت چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 10:35 http://Ordibeheshttt.blogsky.com


یه سری هاش که خودم میتونم تایید کنم، بله هستم. ولی اون حس و حال خوب رو حتما کس دیگه باید تایید کنه
خط آخر خیلی خوب و جذابه که، واسه آرام جان بپوشید و نتیجه رو گزارش کنید
مو مشکی یا مو رنگی؟

ظاهریا تایید شن مابقی هم توکل به خدا
ایشالا که خیره

بِلَک فور اِوِر

Lili چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 10:06


حالا مردا میگن زن ها فقط پول پرست و اهن پرستن
اخه یه بار دیگه این معیارا رو بخونید
کدومش پول هنگفت میخواد
چرا نمیخوان قبول کنن مشکل چیزای دیگه ست

تو همون لیلی هستی که وبلاگ داشتی
اگر بله چرا بستی ؟
پول هم هست ولی به اندازه دیگه
مردی که کار نمیکنه تنبل و تن پروره منتظره از یه جا برسه تا بخوره جذابیتی نداره
ولی اونی که با زور بازو و علم و دانش و توانایی پول به دست میاره هر چند کم شدیدا خوبه

مرجان چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 09:50

سلام. از آقایون معیار نخواه معیارشون یک چیزه ولی هزارتا چیز میگن.

سلام الیکم حاج خانوم
اون یه چیز چیه ؟

سلام چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 09:38

خانم هایی که بلند صحبت نمی کنند
به همسرشون احترام می گذارند
آنها را با دیگران مقایسه نمی کنند
کمبود های زندگی را به چشم همسرش نمی زنند
خانمهایی که موقع رفتن همسر بدرقه اش می کنند و موقع بازگشت به استقبال او می روند
همسرانی که داشته های خود را از نظر زیبایی امکانات مالی و شغلی به رخ همسرشان نمی کشند
این قسمت را لطفا حفظ کنید
همسرانی که با بلوز دامن در منزل می چرخندند
و دکمه بلوز را تا شکاف سینه ها باز می گذارند
آرایش ملایم دارند
بوی خوش بدهند
در منزل آدامس نجوند
عشوه گر باشند
با ناز صحبت کنند
فهیم و سیاستمدار باشد

خوب گاهی همسران یا شریک های عاطفی داشته های طرف مقابل رو قدر نمیدونن و نمیفهمن ما مجبوریم گوشزد کنیم بلکه چش و چالشون باز شه .

متاسفانه من حفظیاتم خوب نیست
میشه یادداشت کنم بزنم درِ یخچال؟

Nahid چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 09:10

بوی خوش و خوش پوشی و بددهن نبودن و حس اطمینان به یاردادن و البته مومن واقعی بودن، عااالیه و بسیار مهم و جزء ملاکهای اولیه انتخاب همراه زندگی. ممنون بانوی فهیم.

ممنون از همراهی شما :

اردیبهشت چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 08:53 http://Ordibeheshttt.blogsky.com

مطمعنن معیارها فرق می کنه و هرکس از دید خودش می گه. ولی گفتنش حتما خوبه
خلاصه ای از جذابیت های زنانه که باعث میشه مرد تو دلش یه حس خوب داشته باشه ؛
خانم هایی که دست فرمون خوبی دارن،

خانم هایی که موهاشون رو به یک سمت شونه می کنن و دائم موهاشون از گوشه شال میاد تو صورتشون،

خانم هایی که شال می زنن،

خانم هایی که موهاشون مشکی هست و چندتا تار سفید گوشه و کنارش نشون می ده جا افتاده شدن،

خانم هایی که موهاشون رو رنگ می کنن ولی نه زرد و قرمز و آبی و ...(چندتا رنگ هست که اسمشون رو بلد نیستم ولی خیلی جذابن)

خانم هایی که آرایش کم و کم رنگ می کنند (آرایش جیغ)

خانم هایی که ناخن هاشون (کاشته و غیر کاشته) کوتاه و طبیعی هست و لاک جیغ نمی زنند.

خانم هایی که پلنگ نیستند

خانم هایی که بوی خوب می دن، خوشتیپ هستن ولی جلف نیستن
خانم هایی که کتاب میخونن و از هنر سر در میارن
خانم هایی که به همسر یا پارتنرشون حس خوب مرد بودن می دن و نمی‌خوان یه برده دم دستشون باشه

خانم هایی که تو پارک و خیابون همیشه یه لبخند رو لبشون هست ولی به هرکسی رو نمی دن
و خیلی موارد دیگه. ولی در کل همه این ها سلیقه ای هست و من همیشه گفتم، هرکس واسه یه نفر دلبره
آهان این هم هست، خانم هایی که شلوار کنفی کرم گشاد و دم پا میپوشن با کتونی سفید یا صندل تابستونه

همه موارد بالا شامل حال بنده میشه
جز خط اخر
اگر شما هم شامل موارد من میشین پس مبارکه
رل زده شد

امید چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 07:16

خانم هایی که اهل مطالعه هستند و در سال حداقل دو سه تا کتاب بخونند
خانم هایی که غر بیخود نمی زنند
خانم هایی که چشمشون به زندگی دیگران نیست و دائم در حال مقایسه با دیگران نیستند
خانم هایی که مدیریت خونه را بعهده بگیرند چون بچه ها بیشتر وقتشون با مادر میگذره
تمام دوستانی که داشتم و بچه زرنگ بودند مادراشون تو خونه یک فرمانروای واقعی بودند چون منفعل بودن و هرچی اقامون بگه باعث میشه بچه ها هم تحت تسلط پدر قرار بگیرن و منتظر دستورات و اشارات اون باشند
خانم هایی که دوستان زیادی از طیف های مختلف داشته باشند تا هر وقت دوست داشتند وقت ازادشون را با قشرهای مختلفی بگذرونند

جالب بود
مرسی از شما

گیل‌پیشی سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 23:40

ملاک‌ها عالین

علیرضا سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 23:37

خانمایی که مهربانند
چشمشون دنبال زندکی خودشون هست
زندگیشون رو با دیگران مقایسه نمی‌کنند
خوش پوش و تمیز و معطر هستند
هم همسر لوندی هستند هم مادر کاملی و هم تو جامعه به عنوان ی آدم متشخص و آداب دان شناخته میشن
به خودشون و مهارت‌های زنانه شون از جمله آشپزی و فنون خانه داری مسلط،هستند
اونهایی که خانمانه رفتار میکنند و اگر شاغل هستند باعث نمیشه ادای مردها رو در بیارن

یه کم سنگین بود معیارا
ولی
چشم

آقای رعد سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 22:55 https://iammrthunder.blogsky.com/

از منظر آقایون رو من مینویسم ...

منتظریم

RA سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 22:42 http://rashedaliyari.blogsky.com

عجب!
پُست بسیار آموزنده‌ای بود
لازم شد روی خودمان کار کنیم

برو تو کارِش

لیلا سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 22:27

یافت می نشود جسته ایم ما

چرا بابا یافت میشه

سمیرا سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 22:13

چه جالب نوشتین عزیزم

ملیحه سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 22:04

همش عالی بود وحرف دل من هم بود

خداروشکر

رامین سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 21:58 https://frozenblogger.blogsky.com

کاملا موافقم.
اینکه ویژگی های منه
در مورد جذابیت های زنانه نظر ندم بهتره

تو که آییستی پسر

بانوی کویر سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 21:43 https://banooyekavir.blogsky.com/

اونایی که بوی خوب میدن باید خدا پاداش اخروی بهشون بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد