گفته بودی پاییز غمگینه ولی نه دیگه انقدر....

از صبح که پاشدم گلوم درد میکنه
بی حالم و بی حس و کرخت
چشمامو میبندم ماه و ستاره دور سرم میچرخه.
سر درد دارم .
حالت تهوع هم هست .
گوشام سوت میزنه.
خلاصه هر چی بگی دارم الان .
نمیدونم کرونا گرفتم یا عوارض دارویی هست که اخیرا استفاده کردم .
علائمشون قاطی شده با هم .
پرده هارو کشیدم همون یه ذره نور هم نیاد تو.
سخت ترین قسمت ماجرا اینه که مریض شی و بچه هم داشته باشی...

با دسته گل روزای خوبی رو فعلا دارم .خیلی اهل حرف زدن نیست یه مقدار درونگراست، ولی در کل
از این معاشرت خوشحالم .

همیشه باید یکی باشه که حس خوب بودن بهم بده .اگر نباشه دوباره میشم همون آدم دپ و افسرده همیشگی .

نظرات 5 + ارسال نظر
آیدا سبزاندیش جمعه 29 مهر 1401 ساعت 21:56 http://sabzandish3000.blogfa.com

کاش افسردگی وجود نداشت

واقعا

خانم مهندس چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 16:40 https://msengineer.blogsky.com/

امیدوارم زودتر حالت خوب بشه. مریضی آدم رو کلافه میکنه

مرسی خانوم مهندس جان

سلام سه‌شنبه 26 مهر 1401 ساعت 21:22

تجربه است
وگرنه دکتر نیستم
علی برکت الله

سلام سه‌شنبه 26 مهر 1401 ساعت 07:45

یک ویروس جدید آمده است
عوارضش را گفتند
اسهال و تهو و دل درد شبیه مسمومیت
چون گوشت سوت می زند به نظر می رسد سرما خورده ای
یک آش داغ درست کن بعد میل فرمودن سرت را حسابی بپوشان
راجع به دسته گلت بالاخره افشا نکردید

مرسی دکتر جون

زن آوره سه‌شنبه 26 مهر 1401 ساعت 07:44

کاش رمز پست بالایی و داشتم

برای صحبت با یکی از دوستان وبلاگی بود پاک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد