من میخوووواااااااااام یه دست گل به آب بدم......

اینجارو بسته بودم
ادم وقتی از همه دلگیر میشه و زورش به هیج جا نمیرسه ،میوفته به جونِ اینجور جاها .وبلاگ و میبنده اینستاشو غیر فعال میکنه .شماره ها رو پاک میکنه ...

ولی ادم اگر ننویسه یه جور دیگه اذیت میشه .

دوس ندارم قضاوت بشم .از نصیحت خوشم نمیاد .همیشه کله خر بودم و هستم ..شاید هم خودِ خر

پسرک رو اوردم خانه بازی.
خودش بازی میکنه .منم با  مداد شمعی نقاشی  میکنم.
یادم میاد سری قبل که اورده بودمش چه حسی داشتم .
اسمش رو بزرگ با حروف انگلیسی گرافیتی نوشتم.
نوشتم چون همه فکر و ذهنم شده بود ...
دوسش داشتم
بهم حس خوب میداد.
یه مقطعی بود . بهم خوش گذشت .
بعدش تموم شد .به همون سرعت که شروع شد و اوج گرفت به همون سرعت هم خاموش شد..
با مه مه حرف میزدم .
از همه تمایلاتم گفتم بهش .بهش گفتم حتی به شوهر اونم نظر دارم .
خندید
ریسه رفت
ولی بعدش جدی شد...
بهم گفت ناراحت نباشم .
همه ما یه ج.ن.د.ه درون داریم .
فقط کافیه کنترلش کنیم .

یه کارِ بد کردم .خیلی بد
شاید بعدا دسته گلم رو بنویسم .




نظرات 4 + ارسال نظر
مجید دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 02:30

جمله دوستت رو دوس داشتم. پسرها هم شبیه ش رو دارند، حداقل من دارم، البته منظورم سکس کردن هست.
داشتم میخوابیدم گفتم بقیه پستهاتو هم ببینم، به این پست برخوردم. دوس ندارم قضاوت شم ولی در عین حال دوس دارم حرفمو بزنم میگم، من هم به خیلیها نظرم. کلی فانتزی دارم...شاید احمقانه باشه ولی خب دوس دارم

احمقانه نیست .همه دارن .

x دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 10:15 http://Malakiti.blogfa.com

یه سوال : با همسرتون به شکل سنتی آشنا شدید یا از قبل خواستگاری می شناختیدش؟

دوست شدیم و بعد یکسال ازدواج کردیم

سلام چهارشنبه 20 مهر 1401 ساعت 21:17

میشه بگی ماخذ این ضرب المثل از کجا شروع شد
من ضرب المثل خیلی بلدم ولی علت ساخت آنها را نمی دانم
بزک نمیر بهار میاد ۰۰۰
جوجه را آخر پائیز می شمارند
روزی که نکوست از بهارش پیداست
عمو خرت به چند من
آب که بالا برود قورباغه ابو عطا می خواهد
شنیدی بوی کباب میاد ولی دارند خر داغ می کنند
از حلوای ما کام یکعده شیرین بشود

عزیزم چون طولانی بود لینکش رو میزارم برو بخون .
جدا از این ترانه ای هم داره سیمین غانم به نام سیب یا همون من میخوام یه دست گل به آب بدم .بسیار زیباست


https://www.daneshchi.ir/%D9%85%D8%B9%D9%86%DB%8C-%D8%B6%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AB%D9%84-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%AF%D9%84-%D8%A2%D8%A8-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7/

سانست چهارشنبه 20 مهر 1401 ساعت 00:03

:)) چه حرف قشنگی زده دوستت. جای تأمل داره.

همیشه قشنگ‌حرف میزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد