حالم خوبه ها

میزنم میرقصم 

برا خودم چایی گل سرخی دم میکنم 

مطلب میخونم 

طب سنتی نگا میکنم 

با پسرک بازی میکنیم‌

بیرون میریم میخندیم خوشحالیم

به محضی که عن آقا میاد خونه و قدم نحسش رو میزاره تو باری از انرژی منفی با خودش میاره تو 

انگار همه چی ۱۸۰ درجه تغیر میکنه یه دفعه 

کاش نبود اصن 

ریدم به این زندگی 

کاش یه دوس پسر داشتم 

من یه زنم 

نیاز دارم یکی تحسینم کنه .یکی بگه چقدر قشنگم‌چقدر قنشگتر شدم امروز 

یکی بگه حالت چطوره اصن خانوم 

هیکل سکسیم رو تعریف کنه تمجید کنه 

بگه چقدر بهترم از همه 

نمیدونم کاش میشد 

ولی میدونم‌که نمیشه دیگه .....


نظرات 1 + ارسال نظر
. چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 23:25

سعی کن با شوهرت بری پیش یه مشاور خانواده
خیلی میتون کمکت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد