تا حالا شده به کسایی که بچه ندارن حسودی کنی؟

اره من کردم 

خیلی م حسودی میکنم ...

منی که اون همه بدو بدو داشتم و کلی مشغول کتاب خوندن و آزمایش و فرمول نوبسی و ساخت و ساز الان شدم زندونیه بچه .

هیچ وقت فکر نمیکردم انقدر اسیری داشته باشه.

میگفتم نهایت تا دوسال چسبیده بهم بعدش میزارمش مهد به کارم میرسم

ولی زرت 

واقعا همه پیش بینی هاتو میریره بهم .

جالبیش اینجاست

جیغ بزنه بد اخلاقی کنه زر بزنه غر بزنه غذا نخوره لاغر باشه وزن نگیره هر کوفتی باشه اولین نگاها به ننه بچست .

بابا به من چه اخه 

پس این بابای الدنگ چی 

الان تنها چیزی که میخوام یه کافه با رفیقامه .

قد خر بخوریم 

غیبت کنیم 

کس شر بگیم بخندیم .

بعدم برم خونه پدر 

رو تخت بیوفتم و یه فیلم خوب ببینم و تمام...

کل خواسته من الان اینه

ولی عوضش ولو شدم رو تخت همزمان به این فکر میکنم تا ۱ و ۲ که این توله بخوابه چجوری تحملش کنم .

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1401 ساعت 16:44 https://travisbickle1.blogsky.com/

دنیای عجیبیه
حالا اونایی که بچه هم ندارن از جمله خود من به تو حسودی میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد