از همین امروز تصمیم گرفتم یه تغیری تو مدل بچه داریم بدم.

 .یک این که دیگه بهش غذا ندم .انقدر ندم بهش چیزی که بفهمه مسجد جا گوزیدن نیست .میزارم جلوش از این به بعد خورد خورد ،نخورد به درک!

خسته شدم بس که با زر و برو فیلم و کارتون دنبالش کردم واسه یه قاشق غذا.

اخرم میریزه بیرون انگار داره گوه میخوره پدرسگ.

.

.

.

دو این که هر وقت خسته شدم و خوابم میومد بیام بخوابم ‌انگار نه انگار وجود داره اصن.

سه این که دیگه هر روز بیرون نبرمش و عذاب وجدان نگیرم واسه این که همش پا کارتونه..

به درک که خنگ میشه کند ذهن و کودن میشه .به یه ورم


زدمش و پرتش کردم از رو مبل پایین.

محبت و ناز کشیدن بچه انگار نتیجه عکس میده .




نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل یکشنبه 21 فروردین 1401 ساعت 18:22 https://travisbickle1.blogsky.com/

خدا وکیلی دلت میاد؟
بده من ببرم پارک

فک میکنی بابا
یه روز میرسه حالت از هر روز پارک بردن بهم میخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد