تو بغلم دراز کشیده داره شیشه میخوره...

با یه دستشم گوشمو داره بازی میده ...

گوشام تو این یکساله شده قدِ گوشای خر !انقدر که میکشتشون ..فکر میکنم فیتیش گوش داره بچه ...

دارم به زور میخوابونمش تا خودمم ولو شم.

خونه دوباره کثیف شده و زمینش لوچ وچسبناک.

خداروشکر بچه سالم و آرومی دارم.

فقط خودم به شدت بی حوصلم و بی انرژبم ..

این طفلک بازی میخواد جنب و جوش میخواد که من حسش رو ندارم..

اینم بگم از ۹۹ درصد ننه ها امروزی بهترماااا.

چاق شدم ..تو این تعطیلات ۳ کیلو رفتم بالا.همشیا میخوام بخوابم یا بخورم .

میدونم غلبه بلغم دارم 

ولی اراده اینو ندارم مراعات کنم و نخورم ...

خیلی فداکاری براش کردم .چشمم کور دندم نرم .

میخواستم دنیا نیارمش.



نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 16:38 https://travisbickle1.blogsky.com/

مامان سکسی و خوشگل کی بودی تو؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد