پدرسوخته بازی ...

فیلترینگ با همه بدی هایی که داره و بر کسی پوشیده نیست یه خوبی هم داره .اونم اینه که خیلی ها جوابتو نمیدن یا تو جوابِ خیلی ها رو نمیدی بهونه ات هم اینه  که فیلتر شکنم قعطه یا به خدا هر کار میکنم وصل نمیشه..

مثل دوران کرونا
که همه مهمونی و مسافرت و رستوران رفتنشون به راه بود ،ولی وقتی میگفتی فلانی ببینمت در جواب  با
چشمانی از حدقه دراومده میگفتن کرونااااستاااا...

از این که اینستاگرام هم قطع شده خیلی راضیم .جدا از جنبه های اطلاع رسانی و آموزش و این قسمت هاش،همین که مجبور نیستم مسافرت های انچنانی و سفره های رنگین و لاو ترکوندن ملت با شوهراشون رو ببینم بسی راضی و خشنودم .حالا شاید بگین چه ادم بخیل و نظر تنگی هستم که باید بگم بله هستم واقعا!


جان جدتون وبلاگتون رو یه دفعه نبندین .قلبم درد میگیره .من عادت دارم بهتون.همه اونایی که دوس دارم و روزی چند بار چک میکنم .

با شما هم هستم تراویس جون :/


نظرات 7 + ارسال نظر
صدام کنید لیلا پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 18:31 http://Tabasomshadi.blogsky.com

نبکا دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 12:13

چقدر از کامنت نون خوشم اومد

تراویس بیکل چهارشنبه 11 آبان 1401 ساعت 10:40 https://travisbickle1.blogsky.com/

نوکرتم سلطان

عزیزی

مجبد سه‌شنبه 10 آبان 1401 ساعت 16:46

کسی هست توی این وضعیت از لاو ترکوندنش عکس بذاره؟همه پست و استوریها شده انقلاب!

قبل از این داستان ها منظورم بود مهندس

یک مرد سه‌شنبه 10 آبان 1401 ساعت 16:32 http://Whiteshadow.blogsky.com

نکته جالبی بود‌ ولی من این قسمتش رو دوست ندارم

علی سه‌شنبه 10 آبان 1401 ساعت 16:06 https://yup.blogsky.com

به هر حال عده ای از هموطنانمون عادت دارن مادام چیز میزای دم دست شون رو انگولک کنن و دلیت اکانت در تلگرام.اینستا و غیره و غیره انجام بدن. که خب مام به انتخابشون احترام میذاریم

بعله

نون سه‌شنبه 10 آبان 1401 ساعت 15:29

من همیشه گفتم اینستاگرام اگر ازش پول درنیاری اصلا نباید از اساس واردش بشی و خودمم کلا بستمش. جنبه اموزشیش هم خداییش چند درصد آموزشی هست و از اون آموزش ها چند درصدش واقعا استفاده میشه. تازه به نظر من آموزش پراکنده ی بی برنامه فقط اختلال تمرکز میاره

بله درسته .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد