چندی ست از تو غافلم ،ای زندگی ببخش! چنگی نمیزنی به دل ،این روزها تو هم

تا الان شک داشتم .

ولی دیشب بعد از اتفاقی که افتاد ، فهمیدم که من ، خودِ من ، رفتارم ، مدل حرف زدنم ، همه چیم ، کاملا حالت دافعه دارم و به جای جذب کردن ، همه کس رو فراری میدم ! 

یا به قول بروبچه های امروزی وایب خوبی نمیدم به ملت .

حالا اون فرد میخواد فک و فامیل باشه یا یه آشنایی که فکر میکردم قراره دوستای خوبی باشیم برا هم ! 


نظرات 11 + ارسال نظر
نیکو یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 20:24

پس چرا ما دوستت داریم؟
تو بد خواه نیستی پس چرا باید دافعه داشته باشی؟

قره بالا یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 20:17

من که دوست دارم
حتی اونموقع هم که خودم وبلاگ نداشتم هم میخوندمت خاموش، برام جذاب بودی و هستی، نمی‌دونم چرا
ولی خب می‌دونم آدما با چیزی که اینجا از خودشون به نمایش میذارن فرق دارن
مثل خودم انگار زیادی از همه بدت میاد
بقیه هم میفهمن لابد

همون دیگه
من از کسی بدم نمیاد ولی نمیدونم چرا اینجوری برداشت میشه

غریبه یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 10:24

وایب رو نمیدونستم چیه. احتمالا خیلی قدیمی شدم
تشکر بابت آموزش مفید

شادی شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 23:35 http://Manrabekhan.blogsky.com

سلام
خودشناسی خیلی مهمه. اینکه احساسات کنار بزاریم و نواقصمون رو قبول کنیم. من خودم انتخاب کردم دافعه داشته باشم برای اطرفیانم. شاید چوو اونقدر قوی نبودم که با رفتارهای بهتر از خودم و خانوادم مراقبت کنم. ترجیح دادم مردم از من خوششون نیاد و ازم حساب ببرند.
اما الان دلم می خواد هم جذاب باشم و هم ازم حساب ببر ن و هر رفتاری رو از خودشون بروز ندن. برای من دافعه داشتن یه سپر دفاعی بود.
نمی دونم دافعه داشتن برای تو چه معنی میده عزیزم.

یاسمن شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 21:13

عزیزم دلیلش اینه که خیلی زودرنجی حالا زودرنج بودنت به کنار ولی خیلی راحتم به مردم حرف ناجور میزنی، این حالت رو دقیقا ادمایی که روان خوبی ندارند دارند. حتما پیش دکتر و مشاور برو.

رضوان شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 18:56 http://nachagh.blogsky.comy

احساس خطر کنی،یعنی شاخک های حساسی داری و چاره را در دافعه داشتن می بینی

شهرزاد شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 17:22

نه والا. شایعه‌ست. تکذیب می‌کنم.

تراویس بیکل شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 14:21 https://travisbickle4.blogsky.com/

والا به خدا

آتشی برنگ آسمان شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 13:15 https://atashibrangaseman.blogsky.com

همین که متوجه نقطه ضعفت شدی ده هیچ از خیلی ها جلوتری

تراویس بیکل شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:01 https://travisbickle4.blogsky.com/

پس چرا من همه چیزت رو دوست دارم و برام خدای جذابیتی؟

جدی میفرمایی؟

سلام شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 09:08

با درود
بالاخره خودت را کشف کردی
حالا به فکر جاذبه باش
البته بشرطی که به خودت آسیب نزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد